Bästa linjen Göteborg- New York (alla flygplatser)

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av havenfyr, 11 Maj 2013.

1. havenfyr

havenfyr Medlem

Hej!

Jag skall flyga till New york våren -14 med min fru, vilken är bästa linjen/ upplevelsen?

Har tittat lite på Finnair AY8 som flyger med en 330, nån som har tips om rutt om man vill flyga 380??

2. Erik Bernskiöld

Erik Bernskiöld Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det beror lite på vad som ingår i bästa linjen. Skall det gå snabbast? Rätt flygplan? Bra service? Och till det kommer frågan, hur mycket det skall kosta. Är det Economy, Premium Economy eller Business som skall flygas? Viktiga frågor i sammanhanget!

Välkommen till BC.se! :)

3. Eller Singapore Airlines F hem från JFK-FRA med en A380 som efterfrågades :) till min vetskap är SQ ensamma om A380 mellan Europa och NYC året runt.

1 person likes this.
  4. Tittade i november och det verkar som AF006 är A380 året. Åkte deras A380 i affärsklass 2011 från IAD som var rätt bra. Nu har AF flyttat runt A380 en del som man vet aldrig, men det känns som detta är en året runt linje nu med A380. Redaktör Jakob gillade AF F, jag tyckte det var väldigt dåligt men det var 2005 innan F loungen på byggarbetsplatsen CDG.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!