Senaste nytt

Bästa kreditkortet? (för DamonA)

Homer

Medlem
Hahahah, Ryanair.
När man handlat för en massa pengar får man detta fantastiska erbjudande: "Du betalar bara flygskatt och avgifter, inget annat.".... Detta brukar väl vara 95% av biljettpriset på FR? :D

Det finns några till nackdelar

Ingår reseförsäkring i kortet?

Nej.



Var kan jag resa?

Du kan flyga till alla destinationer. Men bonusresan kan inte utnyttjas under juli och augusti



Bonusresan måste bokas en månad innan resan ska äga rum och ska bokas direkt hos Ryanair på telefonnummer 0900 100 0650.


0900= betalnummer
 

NotRyan

Medlem
Det finns några till nackdelar

Ingår reseförsäkring i kortet?

Nej.



Var kan jag resa?

Du kan flyga till alla destinationer. Men bonusresan kan inte utnyttjas under juli och augusti



Bonusresan måste bokas en månad innan resan ska äga rum och ska bokas direkt hos Ryanair på telefonnummer 0900 100 0650.


0900= betalnummer

Man-åker-INTE-med-det-Irländska-trailer-trash-bolaget.... :D
 

Nemo

Medlem
Man-åker-INTE-med-det-Irländska-trailer-trash-bolaget.... :D
Men man får ju en extra 10 dagar i Venedig isåfall, på egen bekostnad såklart. Resenärerna strandsatta
Flygplanet från Venedig ställdes in – och hundratals svenska resenärer uppges vara strandade.
Först om tio dagar kan lågprisbolaget Ryanair ordna ett nytt plan, enligt beskedet till resenären S. C., 59.
– Ingen mat, inget hotell, ingenting. De bara skiter i oss.
 

Patrick

Medlem
Jag har flugit Ryan en gång och det var helt ok. Jag hade köpt till "prioboarding", vägt väskan ordentligt hemma och printat boardingkortet. ;)

Anledningen var att jag sparade ett par timmar nere i södra Tyskland istället för att landa i München då jag skulle ned och köpa bil. :)

Vet man vad man ger sig in på och förväntar sig lite fungerar det helt ok enligt min åsikt.

Däremot förstår jag inte alls varför man klankar ned på Ryan och att folk blev "strandade" osv, man kan väl knappast förvänta sig att sådant ska ingå då man knappt betalar för biljetten. Service kostar som bekant. ;)
 

Agö

Medlem
Däremot förstår jag inte alls varför man klankar ned på Ryan och att folk blev "strandade" osv, man kan väl knappast förvänta sig att sådant ska ingå då man knappt betalar för biljetten. Service kostar som bekant. ;)

Regelverket gäller ju oavsett om du betalar 1kr eller 15 000 kr för plåten ;)
 
Toppen