Bästa hotellsäng?

Diskussion i 'Hotell' startad av jurgenb, 23 Juni 2013.

1. jurgenb

jurgenb Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kanske debatterats tidigare men varför inte gå igenom ämnet igen i sin helhet.

I vilken hotellsäng har du sovit absolut bäst. Kanske inte endast efter en lång resa utan i flertalet dagar för att få en riktigt bra uppskattning ;) Vet du också vilket märke sängen var så än bättre. Ja jag är ute efter att skaffa ny säng och har blivit lite insnöad på hotellsängar, just Hilton's i detta fall som man även kan köpa online (tyvärr skeppas dom naturligtvis endast inom USAs fastland) men likväl.

2. Alx

Alx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    First hotel Skt. Petri i Köpenhamn är hotellsängen jag kommer att tänka på så här direkt. Men jag kan vara lite färgad av att jag fullkomligen älskar det hotellet!! Märke har jag ingen aning om. Något danskt kanske?

1 person likes this.
  3. forastero

forastero Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Min egen säng. :p Bäddmadrass i memoryskum ovanpå helt vanlig resårbotten. Hotellsängar känns alltid lite vagt obekväma nu...

1 person likes this.
  4. Jag tror du kan beställa Marriottsängarna :)

5. jurgenb

jurgenb Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nej Martin, precis som med Hilton är det "The Marriott Bed is only available for delivery within the Continental United States."

6. Chrille

Chrille Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  7. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, sängarna är från Jensen som i och för sig idag ägs av Hilding Anders. Bra kvalitet.

1 person likes this.
  8. Homer

Homer Medlem

9. FarewellFire

FarewellFire Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    First Hotels Skt Petri (som tidigare diskuterats), Shangri-La i Vancouver (fabrikat okänt) samt Hotel On Rivington i New York (kör Tempur) är mina bästa sängupplevelser på hotell so far.

Min sämsta sängupplevelse är Radisson Blu Royal i Köpenhamn. Små, horribla sängar.

1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!