Senaste nytt

Bästa Hilton/Conrad Resort

HON-II

Medlem
Såg den här tråden som jag missat tidigare. De två bästa Conrad som jag bott på: Conrad Rangali Island och Conrad Koh Samui. Tyvärr har Conrad Koh Samui's strand försvunnit på senare år pga stormar (jag bott där flera gånger), men det kan man kompensera med att boka en villa precis vid (ovanför) kustlinjen - fantastisk sjöutsikt och fantastiska solnedgångar. Conrad Bali är "nothing to write home about" - dålig strand. Rekommenderar istället St. Regis Bali - slår t.o.m. Amanusa och Amankila.
 
Har det hänt något på den här fronten, med vad som är bästa Hilton/Conrad? Jag funderar på en liten getaway, fem nätter eller så. Och jag har en hel drös med Hiltonpoäng att bränna.
 

Senator

Moderator
Kolla in Curio är mitt tips.. Vi hade tänkt testa Curio i Madison, CT men det var fullt de datum vi tänkte bo där.

I Södra Kalifornien finns det nu ett antal spännande hotell. Jag har testat Ames i Boston, Renwick i New York samt Vintro, South Beach. Alla har jag varit grymt nöjda med.
 
Sista posten i tråden är från 2015 den här öppnades 2017 (huruvida den är bäst eller inte har jag ingen aning om)
https://www.forbes.com/sites/jimdob...water-villa-luxury-in-bora-bora/#69938b8a12ab

Bora Bora Luxury Hotels & 5 Star Vacations - Conrad Bora Bora Nui
Bora Bora ser trevligt ut, men är lite långt bort för fem nätters getaway. Men någon gång ska jag dit!

Kolla in Curio är mitt tips.. Vi hade tänkt testa Curio i Madison, CT men det var fullt de datum vi tänkte bo där.

I Södra Kalifornien finns det nu ett antal spännande hotell. Jag har testat Ames i Boston, Renwick i New York samt Vintro, South Beach. Alla har jag varit grymt nöjda med.
Curio ser trevligt ut, har inte lyckats besöka något sådant än.
 

Homer

Medlem
Last edited:
Toppen