Senaste nytt

Bästa GO-platserna i SAS nya A340-kabin?

bhen

Medlem
hej åker København - Shanghai i Mars i Go. har søkt plusgrade til Plus, men vilka säten skall jag välja så länge? är 30G bättre än 32H, eller värt att chansa att få en 2säters själv om jag tar längst bak?
Har EBG så føreställer mig nån slags seatblock (fast nån har tagit 31G på utvägen redan)
Jag är blått säte, har jag valt rätt?
CPH-PVG 12/3

upload_2017-2-20_20-1-51.png



PVG-CPH 17/3
upload_2017-2-20_19-59-38.png
 

Thornado

Medlem
Jag tycker att 30A/H är det överlägset bästa platserna i Go. Vanligtvis så vill jag ha gångplats, men eftersom det finns så pass gott om plats där så går det rätt så bra att ta sig ut även om man har någon bredvid sig, så då är det värt fönsterplatsen.
40A/H är ju givetvis ännu bättre ur perspektivet att kunna ta sig ut lätt från en fönsterplats, men då får man närheten till toaletterna vilken kan vara störande. (personligen tar jag dock hellre 40A/H än något annat om det är så att 30 inte är ledigt).
 

bhen

Medlem
Jag la snikbud på 10K poäng för go->plus, för mig är det värt det för de extra grundpoängen.

Har förstått att 30a/h är bäst, men de är ju tyvärr tagna av andra som också förstått det.
Tänkte mer vad jag borde välja givet förutsättningarna som synes i seatmapen
 

squeezen

Medlem
Rad 30 är inte blockad för airport staff utan helt sonika bara tagen sedan flera månader tillbaka på min flight på tisdag? Eller släpps de närmare inpå?
Är EBG.
 

Johans00

Medlem
Rad 30 är inte blockad för airport staff utan helt sonika bara tagen sedan flera månader tillbaka på min flight på tisdag? Eller släpps de närmare inpå?
Är EBG.
Ett tips är att kolla ca 47h innan avgång om något blivit ledigt, har du tur har någon på rad 30 fått igenom ett plusgrade bud.
 
Toppen