Bästa flygbolaget för plats vid nödutgång, British Airways eller Air France?

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av Flygarn, 26 Mars 2013.

1. Flygarn

Flygarn Medlem

Hej!

Nu behöver jag er hjälp.

Jag är guld hos båda och ska boka 2 ekonomi till Miami. Båda två kostar runt 15.000 kr totalt för två, men vem har bästa standarden? Båda flyger aktuell tid med Boeing 747-400. AF har tryckt in mycket mer ekonomi platser jämfört med British Airways.

Vad säger ni British Airways eller AF på exit row, och vilka platser?

Skärmavbild 2013-03-26 kl. 20.56.17.png Skärmavbild 2013-03-26 kl. 20.57.59.png

2. flapps

flapps Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tjena hopp

Jag har själv precis bokat till Miami med AF Upperdeck Rad 65 som skall visst vara bland dom bästa platserna på flyget enligt många,, Tror det det var Agehall som hade en bild nånstans om den platsen ? Då jag blev Guld via matchningen tidigare i år så tänkte jag prova på AF då man får dom platserna gratis.

/flapps

UD.JPG

Last edited: 26 Mars 2013
  3. Alx

Alx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag kan bekräfta att rad 65 på AF är riktigt bra för att vara ekonomi. Bokstavligen obegränsat benutrymme. Förvaringsfack vid fönsterplatserna.

4. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    65A+L är det man vill ha om man flyger AF! Får F-kabinen att framstå som trång vad gäller benutrymmet.

3 personer gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!