Senaste nytt

Bästa Diners Club loungen på London Heathrow terminal 3

No 1 är mycket bättre än Servisair som inte är någon höjdare alls. Testade Servisair i somras medan en vän till mig testade No 1 och var mycket imponerad nu i December.
 

cantona

Medlem
Inte gratis??? Det är ju gratis om du tjänat in 10000 poäng innevarande år. För att få göra ett besök i loungen kostnadsfritt krävs att du tjänat in 10000 poäng, 20000 poäng ger två gratisbesök osv... Dom tar inte poängen utan detta är helt enkelt vad som ger dig tillträde..

Är det tanken att man kan se det någonstans (fakturan?) hur många besök man kan använda sig av eller kommer det någon bekräftelse?
 

mry

Medlem
Det står på Lounger | Diners Club att man får ringa dem och fråga.

dinersclub.se skrev:
En annan nyhet är att vi varje år i januari (med start 2012) laddar ditt kort med ett antal kostnadsfria loungebesök utifrån hur mycket du handlat för med ditt kort under föregående år. För varje 10 000 kronor du handlat för under 2011 får du ett kostnadsfritt besök 2012. Har du handlat för 20 000 kr under 2011 betyder det två kostnadsfria loungebesök osv. De fria loungebesöken kan endast användas av dig som kortinnehavare. Kontakta Medlemsservice på 08-14 68 80 för att få veta hur många fria besök du har.
 

Agö

Medlem
Är det tanken att man kan se det någonstans (fakturan?) hur många besök man kan använda sig av eller kommer det någon bekräftelse?

På min senaste faktura från Diners DK står det längst ned hur många gratis loungebesök jag tjänade in 2012 och nu har tillgodo 2013.
 
Toppen