Bäst Oneworld-bonusprogram?

Diskussion i 'Oneworld' startad av Jakob Österberg, 29 Juli 2014.

1. Jakob Österberg

Jakob Österberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej,

Mina (förvisso få) miles på American Airlines blev expired nyligen på grund av inaktivitet. Därför tänkte jag börja om på ny kula och kolla vilket bonusprogram som kan tänkas vara bäst där för mig. Jag flyger mest Star annars, men det brukar bli någon flight eller två per år med Oneworld. Ibland inga alls och ibland några fler. Flighterna kan vara vartsomhelst över världen, möjligtvis flest i USA.

Vilket program rekommenderar ni som är experter för mig? Finns det t ex något program där miles inte blir expired?

Tack på förhand!

2. gdaily

gdaily Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    British Airways. Det finns flera trådar som frågar samma sak, och svaret mynnar ut i British Airways (eller American Airlines men det vill du ju överge). Största skälet för British Airways är Visa-kortet med 2-4-1 möjlighet och att poängen inte expirar så länge du har en aktivitet (*) då och då...

(*) I värsta fall kan man ju köpa till några miles...

1 person likes this.
  3. 1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!