Senaste nytt

Bäst hotell i Stockholm för romantiskt 30-årsfirande

anbrand

Medlem
Tack för alla tips! Till helgen eller nästa vecka ska jag bestämma mig och boka. :)
OK. Nu när alla som inte är ifrån STHLM sagt sitt så var jag tvungen att säga mitt innan du väljer något av ovan (förvisso helt ok alternativ (något iaf), men knappast romantiskt)).

Gör som Paris Hilton när hon är i stan (trots att hon har 300 m ner till Hilton) o klipp en av sviterna på Benny & Björns hotell Rival vid Mariatorget. Runt omkring har du trevliga hang outs (öven om östra söder är mer me like), mat, bar, etc. Jag har mycket folk som kommer i jobbet och är vana vid ditt och datt som jag placerar där och jag lovar du inte blir besviken.

Du har en skön bar på hotellet, bageri, Café, underhållning om du vill, och restaurangen är inte sämre än de näst bästa (men ta något annat i närheten för att lufta)...

Trust me. Hon förälskar sig igen om du lättar på lädret på Rival.

Upptäck rival - The Rival Hotel
 

Josh

Medlem
Gammal tråd men säkert fortfarande intressant. Jag kan också rekommendera Rival. Vi bodde där i Svit 704 på vår bröllopsnatt och hade en helt fantastisk upplevelse av hotellet. Vi har bott där flera gånger sedan dess i något mindre rum och det har alltid varit en trevlig vistelse men inget går upp mot sviterna.

I helgen väntar en natt på Grand Hotell för oss för lite firande. Dock inte i någon svit utan i ett Superior rum och sonen följer med. Som stockholmare har jag aldrig tagit mig för att bo på Grand men brukar äta brunch, Afternoon Tea, lunch eller middag i Cadierbaren eller på Verandan. Jag håller Grand Hotel rätt högt utan att ha bott där men snart vet jag även mer om den saken.
 
Toppen