Senaste nytt

Awardtravelr: ny frontend till ANA tool

Magino

Medlem
Vilken tur? antingen har kanske LH släppt lite platser på några turer eller så visar den "fel" (från M&M eller liknande), jämför på united.com eller aeroplan.com så vet du hur det ligger till.
 
Man får dock fortfarande upp felmeddelanden direkt från ANA:s sökning när man söker efter något som inte kan hittas (exv mellan LPI och NYO):
Search Engine Warning (ana) *A reservation for the destination you requested is not available when using internet.(A_APT_13A_004A)
 

rob74

Medlem
Jag får lite olika bud när jag använder ANAs sökmotor och AwardTravelr, som Awardfinder heter nu...
AwardTravelr visar tillgänglighet i F på LX mellan NRT och ZRH medan ANA visar att det är fullbokat.
Ibland står det också att F är tillgängligt på flyg som helt utan tvekan endast har C som högsta klass.
 

agehall

Medlem
Jag tror att AwardTravelr mest använder CA för sina sökningar. Det verkar som att ANA ger felmeddelanden till den hela tiden. (Ibland ser man att den visar felet under sökningen)

Om man hoovrar över StarAlliance loggan på varje resultat, så ser man källan.
 

jurgenb

Medlem
Angående LH F så är det nog M&M platser då jag försökte boka utifrån resultatet som awardtravelr visade men gick bet.. skall se om det går att rerouta nu till helgen när det är 2v kvar till min resa. Kunde vara skönt att få till en LH F med 380/74H på vägen hem
 
Toppen