Senaste nytt

Award Resa Sökes: Stockholm/Helsingfors till Tokyo i Nov 2018

Hallå forumet! Ber ödmjukast om lite hjälp att eventuellt hitta en award resa senare i höst. Det kanske är på tok för dålig framförhållning för att det ska finnas något tillgängligt, men jag och tjejen fick plötsligt en lucka och hoppet tändes... Jag har försökt kolla själv på United enligt de guider som finns på forumet men hittar inget :/ Ska anmäla mig till workshopen som erbjuds i Sthlm men ber er om hjälp innan dess. Tack alla!

(Om det finns andra trevliga destinationer i Asien med bättre utbud av award platser så får ni gärna hojta)
  1. Varifrån vill du börja din resa? Helsingfors alternativt Stockholm
  2. Var är din destination? Tokyo
  3. När vill/behöver du resa ut? 3e November +2 dagar (2018)
  4. När vill/behöver du komma hem? Vill starta min hemresa tidigast 10e November, vill vara hemma senast 12e November.
  5. Hur länge vill du vara borta? Se punkt 3 och 4 (strulpelle jag vet..)
  6. Hur många personer som skall resa? 2 vuxna
  7. I vilken kabinklass? First (kan tänka mig Lufthansa Business åt ena hållet för möjligheten att ändra när eventuella First släpps 14 dagar innan)
  8. Med vilka flygbolag vill du flyga med? Helst med Lufthansa, Singapore, ANA, Asiana
  9. Vad är din budget? (per person) 2-4-1 voucher + 100.000 eurobonuspoäng per person
  10. Vad är det viktigaste för dig? Join the mile high... Att få flyga en bra first class och gärna någon bättre loungeupplevelse.
  11. Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Nej
Har jag missat något?

/Fred
 
Last edited:
Tveksam på denna, borde vara okej.
Som sagt, lite kort med tid.
Men om den finns att boka så får ni lite first och ni får prova TK´s STORA lounge i IST på vägen hem.
Inga garrantier att den går att boka.
upload_2018-8-17_23-25-43.png
 
  • Gilla
Reactions: LSH
Förslag nummer 2 är intressant! Inte helt bekväm med mellanlandning i Turkiet, har lätt terrorskräck... Du använde expertflyer? Ska signa upp mig på den och söka lite själv! Tack!!
 

Zniper

Medlem
Förslag nummer 2 är intressant! Inte helt bekväm med mellanlandning i Turkiet, har lätt terrorskräck... Du använde expertflyer? Ska signa upp mig på den och söka lite själv! Tack!!

SAS egen sökning är gratis, även Uniteds så du kan börja där

Räcker gott med de sidorna som Canadien nämner. Expertflyer kan du använda om du ska lägga in bevakning på någon speciell rutt i väntan på att platser ska släppas.
 
Toppen