Award i business class till Maldiverna?

Diskussion i 'Star Alliance' startad av Matsson, 25 Januari 2013.

1. Matsson

Matsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej
    Har nyss läst tråden "sök först fråga sen" men ej hittat svar på följande:
    Finns någon möjlighet att med Star Allince boka bonusresa med USDM eller EuroBonus från ARN till MLE?
    Enda möjligheten som jag ser är en award till SIN,BKK eller KUL och sen köpa t.o.r därifrån.
    Har ej hittat några datum då TK erbjuder C-award till MLE.
    Dessutom tillåter inte USDM routing till MLE via SIN, har kollat 3-4agenter US nummer.
    Har någon en lösning på detta bjuder jag självklart på en veckas liveaboard på Maldiverna...............

2. twiggs

twiggs Medlem

Missminner jag mig helt om jag tror att Austrian flyger till Male?

3. Matsson

Matsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har ej heller med Austrian hittat award med USDM till Male. Jag söker på Awardtraveler de datum då OS har flighter men finner ej ens award i eco.

4. henke12

henke12 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  5. Matsson

Matsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Oerhört pinsamt att inte ha hittat denna gamla, men dock informativa tråd. Som lämpligt straff för detta kommer jag att åka economy då C award ej erbjuds på dessa.

3 personer gillar detta.
  6. När du kollar olika routing beroende på alliansen, rekommenderar jag dig att använda http://www.businessclass.se/ovrigt/8167-airline-route-mapper.html.

1 person likes this.
  7. Alf

Alf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är ju här som American Airlines reward är så himla bra med minimalt med poäng. Man får en resa med exv Eithad till Maldiverna för 60000 poäng tor. För 80000 i F klass, fast det är lite svårare att komma åt dessa platser. T o m lönsamt att nyttja American Airlines erbjudande om poänginköp med bonusrabatt jämfört med att använda *A.

1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!