Avkoda flygbranschens reklamspråk

Diskussion i 'Övrigt' startad av Dr. Miles, 29 November 2011.

  1. Det är spin off från tråden Flying Blue "förbättrar"

    Vi kan tillsammans avkoda flygbranschens reklamspråk här, så att vanliga dödliga människor förstår vad det betyder i verkligheten. ;)


    • Enhancement: försämring
    • Alignment: lika dåligt överallt (agehall)
    • We have listened to our customers: Vi har lyssnat på vad vi vill höra
     
    4 personer gillar detta.
  2. Complimentary upgrade: vi lovar hejvilt, men räkna inte med att du får det
     
  3. Harmonisation: lika dåligt överallt (samma som Alignment)
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×