Senaste nytt

Avis kampanj 6500 poäng till Eurobonus. Boka 1 september- 31 oktober 2018

Glömde av i förra dealen med Avis att hämta ut en bil. Och blev debiterad såklart dubbelt för att inte hämtat den. Fick dock inga poäng alls. Är det något man kan vänta sig eller? =)
Att du får betala för något du beställt men inte hämtat ut?
Ja låter inte så konstigt.

Men är du säker att du har fått betala?
För dom bokar alltid dubbla summan när man hämtar ut bilen men dom drar bara den verkliga hyres kostnaden sen.
 
Last edited:

NyfikenGrau

Medlem
Hur resonerar ni andra här, boka tre bilar som kan avbokas (hoppas jag?) om det kommer en 10k-kampanj, bojkotta denna helt för att 6500 poäng är för lite :p eller panikboka i slutet av oktober om ingen annan kampanj verkar komma?
 
Hur resonerar ni andra här, boka tre bilar som kan avbokas (hoppas jag?) om det kommer en 10k-kampanj, bojkotta denna helt för att 6500 poäng är för lite eller panikboka i slutet av oktober om ingen annan kampanj verkar komma?
Jag bokade inget denna gång då jag inte tyckte det var värt det om jag såg vad jag får för de poöngen. Framförallt hade de blivit sämre då de tagit bort en "billig" station i Malmö så allt var i alla fall dubbelt så dyrt nu som jag betalde senast. Kombinationen med dubbel så dyrt o mindre poäng gjorde att jag avstod.
 

Erikhaka

Medlem
Hur resonerar ni andra här, boka tre bilar som kan avbokas (hoppas jag?) om det kommer en 10k-kampanj, bojkotta denna helt för att 6500 poäng är för lite :p eller panikboka i slutet av oktober om ingen annan kampanj verkar komma?

Jag har 10 hyror och bokade innan antal hyror blev begränsade vilket ska vara ok. Bra värde enligt mig. Kostnad per hyra blir ca. 690 kr vilket är bra värde enligt mig. Använder iofs bilarna varje gång.
 

Olle K

Medlem
Kan man kombinera denna eller liknande kampanjer med sitt eventuella högre medlemsskap i Avis Preferred och få uppgradering av bilen?
 

kexxcream

Medlem
trevligt med ny kampanj men tyvärr har ju Avis plockat bort den "billiga" stationen i Malmö. Nu verkar 900kr vara det billigaste från den vid centalen vilket fortfarande är okej om man verkligen behöver poängen men inte direkt så lockande som tidigare när man fick sina 10k poäng för 599:-. Nån från Malmö som kan Avis bra och vet om de kommer stänga ner det kontoret som låg i närheten av Jägersro. Var ju bara bemannat vid bokningar så gissar att de fått lite mer att göra pga. alla EB-bokningar som lär skett där.

Gjorde precis två bokningar för C klass på Malmö C. Det gick på 650 kr per bokning. Hade en annan bokning kommande helg och blev uppringd av kontoret vid Malmö C som till och med frågade om jag verkligen skulle hämta ut den. Fick även information om att kontoret vid Jägersro ska stängas. Misstänker att dessa bilar flyttas till Malmö C.
 
Toppen