Senaste nytt

Avis kampanj 6500 poäng till Eurobonus. Boka 1 september- 31 oktober 2018

robertkniv

Medlem
Men att du lämnar tillbaka bilen för sent gör inte att du förlänger din hyra med den tiden.
Om du kommit överens med dom borde de väl dock skrivit ut den på ordinarie tid.
Nä jag vet. Men det är ironiskt att hur man än gör så förlorar man typ. Får ju fortfarande betala för tiden som anges i bokningen. Borde ju vara konsekvent kan man tycka...

Den personen jag har bra kontakt med var tyvärr på semester just denna vecka, så därför det strular säkert. Fick prata med någon ny som inte har koll på allt, har aldrig varit problem att tidigare hämta ut bilen vid senare tidpunkt men att avis då checkar ut den på avtalad tid...
 

Berglund

Medlem
Så har inte jag uppfattat vouchern utan min förståelse är att den är giltig lika många gånger som du skriver ut den och lämnar fram vid din hyra. KLM har en liknande voucher och den går bra att använda hur många gånger som helst.
 
Så har inte jag uppfattat vouchern utan min förståelse är att den är giltig lika många gånger som du skriver ut den och lämnar fram vid din hyra. KLM har en liknande voucher och den går bra att använda hur många gånger som helst.
Well well well, this changes things! Kan ju vara intressant att använda ibland när jag faktiskt "behöver" en uppgradering.
 

Canadien

Medlem
Jag får endast upp pay-now på denna kampanjen, stämmer det att det på denna inte går att bara boka och sedan pay-later?
 
Toppen