Senaste nytt

Avis kampanj 5000 poäng till Eurobonus. Boka 1 November - 31 december 2018

Nu får jag hitta ett nytt hem till mina 43 Avishyror...

Observera att den här kampanjen, likt de senaste, endast gäller för max 3 hyror.

Jag hittade ett antal tillfällen då man fick en bil för under 700 kr i Stockholm. Det är ändå inte direkt dålig intjäning, i alla fall om man har någon som helst nytta av bilen under tiden.

Jag tror att obegränsade 10 000-poängs-hyror för 600 kr var en engångsföreteelse som vi inte ska vänta oss återkommer, det var helt enkelt för bra för att vara sant...
 

trollet

Medlem
Ok tack !.. Himla många kampanjer & finstilt... Kommer att bli utmanande uppgift att följa upp att korrekt poäng kommer till EB kontot...:eek:
 

NyfikenGrau

Medlem
Om de testar gränserna så får vi nog ingen mer 10k-kampanj nej, inte med låga krav som kategori C eller 3 dygn i alla fall. Tyvärr verkar för många ha nappat på 6500-kampanjen. Jag gjorde det inte för att jag helt enkelt inte behövde fler bilar..
Men från obegränsat antal 10k-hyror är vi nu nere på max 15k totalt under hela kampanjen, så det börjar kännas som om festen håller på att ta slut.
 

M@GNÜS

Medlem
Kan jag hyra bil 2 dagar men boka 3 och lämna 1 dag tidigare och få kampanjpoäng? Är samma pris när jag kollar men ska bara ha bilen i 2 dygn innan min flight går hem igen.
 

Berglund

Medlem
Kan jag hyra bil 2 dagar men boka 3 och lämna 1 dag tidigare och få kampanjpoäng? Är samma pris när jag kollar men ska bara ha bilen i 2 dygn innan min flight går hem igen.
Asked and answered a thousand times before...

Det handlar om debitering. Du måste bli debiterad för tre dygn, det vill säga ha bilen lite mer än två dygn plus eventuell graceperiod.
 
Toppen