Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 9-15 april 2018

NotRyan

Medlem
Men det var som... Fick dom ett så bra utfall på den förra. Fast det är klart, dom kanske har kommit på att om dom hyr ut samma bil flera gånger samtidigt så kanske dom tjänar på det haha...
 
  • Gilla
Reactions: Gus

IT-snubben

Medlem
Lite snabbt fixat med lite klipp och klistra (dubbla terms&conditions med olika villkor :) )

Jag har två kommande bokade hyror inom den förra kampanjen. En i slutet av maj och en i juni. Brukar det vara något problem att avboka och boka om för att ta del av denna kampanj istället? Ska jag boka nytt innan jag avbokar eller tvärtom?
 

johan_fbg

Medlem
När jag kollar priser på några av mina stationer (Göteborg) verkar helgpriserna dubblerats. Men ändrade mitt ”country of recidence” till UK/US blev det direkt det vanliga priset. Skumt.
 

bjorkroth

Medlem
När jag kollar priser på några av mina stationer (Göteborg) verkar helgpriserna dubblerats. Men ändrade mitt ”country of recidence” till UK/US blev det direkt det vanliga priset. Skumt.
Hmm låter inte så lovande för oss andra Göteborgare heller... Får väl se vad som händer med priserna efter 9 maj.
 

Kaik

Medlem
Det är 9-15 April man måste boka. Inte Maj!



10,000 Extra Points

Terms & Conditions:

1. Promotion is strictly only valid for reservations created via www.avisworld.com/EuroBonus
2. Only valid for reservations taking place between 9th April - 15th April 2018 and rentals taking place between 14th April 2018 – 30th March 2019
3. SAS EuroBonus Extra points promotion are valid for rentals in Europe, The Middle East, Africa, Asia, USA and Canada.
4. 10,000 Extra points awarded for any rentals of 3 days or longer and minimum of Car Group C
5. The promotion is only valid for separate rentals and not rentals with consecutive rental days
6. May not be used in conjunction with any other coupon or promotions
7. Standard Avis and SAS EuroBonus Terms and Conditions apply
8. See www.avisworld.com/EuroBonus for full terms and conditions
 

Homer

Medlem
De har ändrat på första sidan också, det står april där också, dessutom har de
tagit bort sista raden om promotionkod
 
Toppen