Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 21- 30 augusti 2018

palmen

Moderator
Startar denna tråd så vi kan samla information om just denna kampanj. I tråden förspekulation/önskemål om en liknande kampanj har det nu kommit fram att det kommer en sådan kampanj från och med imorgon men med lite ändrade regler mot tidigare.
Förhoppningar om nya SAS/Avis kampanjer | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Största skillnader är:
  • Max 3 hyror som ger poäng enligt kampanjen
  • Minimum 4 dagars hyra (3 dagar och 1h bör vara OK)
  • Minst D-klass på hyrbilen
 

Mr Basic

Medlem
Har bokat 4 dygn i Florida (februari 2019), S-klass, med Hertz (EBS): 2900kr
Nuvarande pris med Avis-kampanjen: 5200kr
I övrigt liknande villkor.
Jag är novis när det gäller bilhyra, brukar Avis vara så pass mkt dyrare eller bara slump? :rolleyes:
 

adhoc76

Medlem
NU minns jag varför jag gav upp och bestämde mig för att aldrig boka AVIS. Den f*rb*nn*de sidan för att gå med i Avis Preferred är så fruktansvärt usel så man blir galen. Det blir system error hur man än beter sig. Nån jämförde tidigare med SAS IT. Håller inte med - detta är ännu sämre.

EDIT/fråga: spelar det nån roll vad avser kampanjen om man har ett Avis Preferred-konto eller inte?
 

Berglund

Medlem
Nej man behöver inte ha ett Aviskonto men det underlättar om man har, hmm, exempelvis 50 hyror...

Avis-appen däremot klarar man sig gott utan då den är rent skräp, ingenting fungerar och den är fullständigt efterbliven. Mycket lättare utan!
 

bhen

Medlem
Off topic men de som har tillgång till US app store rekommenderar jag Avis-appen därifrån, den är bra! Första jag gör efter landning är att logga in och välja bil, ofta 5-10 olika, står tom hur långt de gått. Sen går man bara direkt till bilen och kör ut genom bommen där de kollar körkortet. Smidigt värre!
 

airborn

Medlem
är nere på 1324kr för 4 dagar G klass. (1200 3 dagar och en timme om det nu skulle funka)

känns som att man måste komma till ca 1000kr för att det ska motsvara 10.000kr (om man nu bokar enbart för poängens skull och inte för att man behöver bilen)

kan man kombinera detta med andra rabattkoder? priserna ovan är med Diamond AWDn
 
  • Gilla
Reactions: Gus

palmen

Moderator
är nere på 1324kr för 4 dagar G klass. (1200 3 dagar och en timme om det nu skulle funka)

känns som att man måste komma till ca 1000kr för att det ska motsvara 10.000kr (om man nu bokar enbart för poängens skull och inte för att man behöver bilen)

kan man kombinera detta med andra rabattkoder? priserna ovan är med Diamond AWDn
Står att det inte kan nyttjas med andra kampanjer/rabatter i T&C
 
Toppen