Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 2-15 januari 2018

Någon mer som ska hämta bil ikväll? Själv kommer jag förbi Bromma vid 17:30 ungefär.
Har fått en uppgradering av mitt medlemskap hos Avis nu till president's Club vilke tborde innebära uppgradering av bil 2 nivåer.
Va där 16,50 fick en G utan status.
Men allt va klart när jag kom så var in och ut på 1 min :)
 

Juancarlos

Medlem
Garanterad uppgradering en nivå däremot gäller bara på flygplatser och tågstationer

Fick ingen uppgradering förra fredagen när jag hämtade ut en Golf på centralstationen. Påpekade detta och nämnde att jag är avis Presidents club, men orkade inte argumentera. Dock var golfen den trevligaste av de 4 bilar jag hittills hyrt. Men vad betyder garanterad uppgradering?
 
Tog ett tag för mig att hitta barracken :)
Ja första gången gick jag runt länge innan jag kom fram till den.
Tänk på när du ska lämna så är det inte det lättaste att hitta, inga stora skyltar.
Du kör mot barackerna men en bra bit innan som och busstoppen så ska man svänga upp vänster, avis har sina platser på vänster sida.
 

Homer

Medlem
Fick ingen uppgradering förra fredagen när jag hämtade ut en Golf på centralstationen. Påpekade detta och nämnde att jag är avis Presidents club, men orkade inte argumentera. Dock var golfen den trevligaste av de 4 bilar jag hittills hyrt. Men vad betyder garanterad uppgradering?

Bra fråga, det finns väl de som haft den statusen en längre tid
och borde veta @Meazza t.ex.


Jag avvaktar med statusmatchning till jag tjänat in årets weekendvoucher
på Plusnivå, om hedgehog och Martin Johansson har rätt ska det gå
att tjäna in ytterligare en samma år på President’s Club nivå.
 

palmen

Moderator
Ja första gången gick jag runt länge innan jag kom fram till den.
Tänk på när du ska lämna så är det inte det lättaste att hitta, inga stora skyltar.
Du kör mot barackerna men en bra bit innan som och busstoppen så ska man svänga upp vänster, avis har sina platser på vänster sida.
Ska försöka lämna under dagen så det är ljust ute.
 

chazzie

Medlem
Slightly OT, men fick tillslut mina 4k poäng från AVIS för 4k-kampanjen på hyran i September på Färöarna, efter 4 mail och två "det kommer om 14-dagar-mail" efter första mailet att det skulle krediteras ett visst datum :)

En hyra kvar på 10k-kampanjen i mars i Toronto, men de två tidigare har ramlat in utan problem som jag nämnt tidigare. Generellt verkar det fungera ganska bra kring denna kampanj som jag tolkar svaren i tråden, endast några få har haft problem, ibland bara en viss fördröjning?
 
Toppen