Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 2-15 januari

Diskussion i 'Hyrbilar' startad av Johanna, 2 Januari 2018.

1. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vad var det som strulade? Så man kan hålla ögonen öppna för liknande problem...

2. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag hade ett flying blue awd på kontraktet. Veckan innan ändrades detta till ett Eurobonus utan problem. Poängen kom in som de skulle.

När jag skulle göra samma sak denna gång så gick det inte. De meckade med min beställning för att få in detta efter att jag gått och jag fick ett mejl när allt var klart. Detta har resulterat i två kvitton, ett från uthämtningsdagen (0 minuter) och ett "orginal". Min känsla är att det kommer att strula med poängen.

3. Homer

Homer Medlem

plocka bort Flying Blue awd från Preferred profilen, det är ju uttryckligen emot reglerna så
    de kan ju vägra att ge dig poäng även om det egentligen är något annat problem.

jerixon gillar detta.
  4. Homer

Homer Medlem

Ligger det under "nekad återbäring" ?

Jag har flera som hamnat där men jag är osäker på om det är fler än de jag avbokat.

5. Canadien

Canadien Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är lättare sagt än gjort. Har mailat med deras Database.se utan lycka, men de har väl mycket att göra. Online går det bara att se att det åkt in ett okänt AWD i mina bokningar, på profilen går det inte att ändra något.

6. Homer

Homer Medlem

Nä, av obegriplig anledning får man inte ändra själv.

Går väl att ringa till dem, jag har ringt 08 546 33390 och blivit vidarekopplad.
    Det här är de e-postadresser som fungerat
    database.no@bsc.avis-europe.com
    database.se@bsc.avis-europe.com

(jag har dock inte haft något behov av att kontakta dem på nästan ett år)

jerixon gillar detta.
  7. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ver ej hur man gör det. Kommer ej åt denna info i min profil.

Men när jag bokar bil står det AWD SAS men mitt Flyingblue nummer är default som jag ändrar.

8. Jeff

Jeff Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har genomfört 3 st hyror hittills, men såklart blev något fel. Fick 1000p för första hyran medans de andra två gav mig 10 000p nästan direkt. Idag har det gått 19 dagar sen jag mailade Avis (följde guiden i den här tråden) utan något svar. Så idag tröttnade jag och drog iväg ett till mail, med något mer bestämd och arg ton, till samma e-postadress. Fick svar inom 30 minuter att 9000p är på väg till mitt Eurobonuskonto :)

9. richard87

richard87 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har du fått några poäng än? Ingenting på mitt konto än efter en vecka.

10. DanielKif

DanielKif Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nej men jag tror det kommer vid deras nästa överföring av poäng. Så jag avvaktar tills dess.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!