Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 2-15 januari 2018

DanielKif

Medlem
Har de bytt telefonnummer på AVIS Klarabergsviadukten? Mitt nummer till Mr. M funkar inte längre sedan denna veckan. Under hans semester har någon annan svarat men nu blir man bortkopplad direkt. Har någon ett fungerande nummer så PM:a gärna.
 

Mr Planning

Medlem
Hämtade ut några bilar i början innan rutinen hade satt sig med kontoret.
Har redan en bil och vill inte vara i närheten av dom "bilarna" jag körde dom första gångerna o_O

Köpte till 1 års tilläggsförsäkring (50€) via AIG (insurance4carhire) för att slippa självrisken.
 

trollet

Medlem
Jag har tidigare haft 2 hyror (samma kontor) på samma helg men valt att lägga dom på olika SAS konton och det har fungerat bra, dvs 10000 poäng på vardera konto.
Men jag har extra behov av poäng just nu så och har 2 hyror kommande helg på (återigen på samma kontor) och skulle helst vilja få båda 10000 poäng på mitt eget konto. Är det någon som har gjort så och det fungerat bra (dvs fått in 20000 poäng på ett konto)
 
Jag har tidigare haft 2 hyror (samma kontor) på samma helg men valt att lägga dom på olika SAS konton och det har fungerat bra, dvs 10000 poäng på vardera konto.
Men jag har extra behov av poäng just nu så och har 2 hyror kommande helg på (återigen på samma kontor) och skulle helst vilja få båda 10000 poäng på mitt eget konto. Är det någon som har gjort så och det fungerat bra (dvs fått in 20000 poäng på ett konto)
Man har vittnat i tråden om att det både gått och inte gått.
 
Toppen