Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 2-15 januari 2018

danielhog

Medlem
Måste också tillägga att jag aldrig varit med om maken till den service som avis Klarabergsviadukten levererar. Så smidigt och praktiskt man löser allt trots vad någon regel hit eller dit säger. Oftast till min fördel och på deras initiativ/fråga från mig hur vi kan lösa något/om jag kan ändra vissa saker.

Hade en del strul mina första tre gånger, sen fick både jag och dom in rutinen för BC-fredagar och allt har gått galant.
 

NotRyan

Medlem
Måste också tillägga att jag aldrig varit med om maken till den service som avis Klarabergsviadukten levererar. Så smidigt och praktiskt man löser allt trots vad någon regel hit eller dit säger. Oftast till min fördel och på deras initiativ/fråga från mig hur vi kan lösa något/om jag kan ändra vissa saker.

Hade en del strul mina första tre gånger, sen fick både jag och dom in rutinen för BC-fredagar och allt har gått galant.
Deras supervisor M. har ju full koll på allt och har säkert informerat resten...
 
Det verkar som M har slutat jag skrev till hans email adress i Tisdags och fick svar att mailadressen upphört och en hänvisning till en nya adress (ej Avis).
Inte slutat, dock håller hela företaget på att gå över till nya e-mail adresser

prova @abg.com (Avis Budget Group)
Som NotRyan säger Avis Budget Group.

Så mejla på den nya mejlen du fick tillbaka
 

BjörnHed

Medlem
Inte slutat, dock håller hela företaget på att gå över till nya e-mail adresser


Som NotRyan säger Avis Budget Group.

Så mejla på den nya mejlen du fick tillbaka

Ok vad bra jag kopplade inte @abg till Avis Budget Group. Fick iallafall hjälp av P med helgens bil så henne kan man också kontakta om inte M svarar.
 
Toppen