Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 2-15 januari 2018

Fråga som säkert besvarats redan... Men jag måste få svar!
I August förlorar jag tyvärr min diamantstatus och faller till guld - kommer jag behöva ändra något på mina kommande AVIS Hyror vad gäller 10k kampanjen? Eller kan jag hämta upp bilen som vanligt? :)

Tack på förhand.
 

nissefalk

Medlem
Fråga som säkert besvarats redan... Men jag måste få svar!
I August förlorar jag tyvärr min diamantstatus och faller till guld - kommer jag behöva ändra något på mina kommande AVIS Hyror vad gäller 10k kampanjen? Eller kan jag hämta upp bilen som vanligt? :)

Tack på förhand.

Det där har jag frågat tidigare i tråden och svaret är, Nej du behöver inte ändra något poängen kommer in utan problem, så har det varit för mig som bokade som Guld men ramlade nyligen ner till Silver.
 

Berglund

Medlem
Jag har samma erfarenhet som @agehall endast bytt direkt på stationen eller genom direktkontakt med stationen. Har bytt på var och en av alla mina hittillsvarande 23 bokningar, varje gång utan problem eller knorr, just för att få ta del av hyrbilsförsäkringen via Norwegiankortet.
 

Tongen2

Medlem
Jag har bytt uppgifter både inloggad på min profil i appen och på profilen på hemsidan. Men alltid dubbelkollat med stationen när jag hämtat ut bilen om ändringen gått igenom hos i deras system. Ibland har det gått igenom och ibland inte.
Så verkar högst oklart kan man säga!
 

chazzie

Medlem
Jag tänkte boka bilen för award-resan till Nya Zeeland direkt då jag hittade ett pris som jag tyckte var bra, betalning sker vid återlämning och då har jag fått ett nytt MC Premium som jag så klart vill betala med, men jag har ett annat MasterCard som jag har från banken som tillfälligt kan vara det som ligger på bokningen, men då måste jag komma ihåg att ändra när jag hämtar bilen efter två dagars resande från Svedala :)
 

robertkniv

Medlem
Jag tänkte boka bilen för award-resan till Nya Zeeland direkt då jag hittade ett pris som jag tyckte var bra, betalning sker vid återlämning och då har jag fått ett nytt MC Premium som jag så klart vill betala med, men jag har ett annat MasterCard som jag har från banken som tillfälligt kan vara det som ligger på bokningen, men då måste jag komma ihåg att ändra när jag hämtar bilen efter två dagars resande från Svedala :)
Jag ringde avis kundservice o fick dem att byta kreditkort på 15 hyror. Halvtradigt att sitta o rabbla upp reservationsnummer 15 gånger, måste ju gå att lösa på något smidigare sätt via hemsidan... Hon lät lite chockad i telefon, kanske det var därför som bara 12/15 faktiskt blev bytta...
 
Toppen