Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 2-15 januari 2018

pswe

Medlem
Jag har ringt in till Avis kundtjänst tre-fyra gånger sedan januari och påpekat just detta fel i appen, att bokningar närmast i tid rimligen borde ligga överst i listan över kommande. Riktigt trevligt bemötande varje gång, de har lyssnat, fört anteckningar och lovat att föra kommentarerna vidare. Med mina 50 Avisbokningar blev det oerhört tungrott!

Min historik följde också med så fint. Har du möjligen bytt kreditkort? Det verkar som om Avis sorterar in bokningar under respektive preferred profil efter bland annat just kreditkortsnummer. Jag får själv in genomförda bokningar på min profil där jag inte är vare sig hyrestagare eller additional driver utan endast varit den som erbjudit mitt kreditkort för att betala. Samma kort som ligger inlagt i min preferred profil.
Hmm, inte bytt kort, däremot har jag flera olika som används beroende på var jag hyr, kanske är det som strular.
 

Myllys35

Medlem
Jag gör det nästan varje vecka. Har inte varit något strul alls med poängen, dock viktigt att du behåller samma bokningsnummer (och givetvis uppfyller villkoren även efter ombokning).

Jag gjorde en ombokning och påpekade uttryckligen det du nämner ovan, inga som helst problem enligt kundtjänst, men tyvärr ser jag nu att de ändå strulat till det så att jag fått ett nytt bokningsnummer. Fick in 1000 poäng nu :(. Ska försöka göra en retroclaim på de missade poängen...
 

Meazza

Medlem
Jag gjorde en ombokning och påpekade uttryckligen det du nämner ovan, inga som helst problem enligt kundtjänst, men tyvärr ser jag nu att de ändå strulat till det så att jag fått ett nytt bokningsnummer. Fick in 1000 poäng nu :(. Ska försöka göra en retroclaim på de missade poängen...
Det var trist? Gjorde du det över telefon eller på stationen?

Jag gör det alltid på plats eller via mail. Centrala kundtjänster försöker jag att undvika.
 
Flyttade en hyra från juni till mars via stationen (där man får absolut bäst service jämfört med centrala kundtjänst) och poängen trillade in idag.
 

Nikje

Medlem
Någon som fått sina 10K idag för hyra förra fredagen? Väntar med spänning så nedan magiska gräns passeras! Det är Avis (och BC's) förtjänst att jag ens är nära så inte mer än rätt att ära de som äras bör.:cool:
Screenshot_20180314-080713.jpg
 

Myllys35

Medlem
Det var trist? Gjorde du det över telefon eller på stationen?

Jag gör det alltid på plats eller via mail. Centrala kundtjänster försöker jag att undvika.

Tyvärr via telefon. Brukar aldrig lita på kundtjänst, men var lite för naiv i detta fall. Har gjort tidigare ändringar på stationen vilket funkat galant. Får se om jag kan få igen poängen...
 
Toppen