Senaste nytt

Avis happy new year promotion (EuroBonus)

Travler

Medlem

Såg den och blev jätteglad innan jag såg att den bara gäller för hyror mellan 1 Apr & 30 Sep. Men tolkar av ditt inlägg att det är ganska vanligt med kampanjer som ger mer än 2500p?

"Hertz is celebrating the 25th EuroBonus anniversary with 5,000 Extra points per rental worldwide and is giving away 25 packages worth 25,000 Extra points to the first 25 who book their car between Apr 1 - Jun 30, 2017. Then buckle up in your Hertz car between Apr 1 - Sep 30, 2017."
 

Maja

Medlem
@Travler bara att boka nu och avboka sedan om något bättre kommer senare som @Martin Johansson skrev ovan.

Det är så jag alltid har gjort med alla kampanjer från Avis. Dubbelkolla dock priset sedan, för ibland sjunker det så pass att de extra EB-poängen inte är värt det i jmf med det lägre priset.
 

cantona

Medlem
Fick precis stenskott. Har inte tagit glasförsäkring. Någon som kan ge mig råd vad jag ska göra? Har LDW + ALI. Bokat med OKQ8 kreditkort.
 

cantona

Medlem
Mindre än 5 mm. Inne på Nissan nu och kollar om de kan hjälpa till. Till vänster i ögonhöjd.
Är i USA om det inte framgick. Flighten går 14:10
 

Homer

Medlem
Ska väl LDW täcka om det är i USA.

What happens if the Avis car is damaged during my rental period?
You are responsible for any and all loss of or damage to the car resulting from any cause including but not limited to collision, rollover, theft, tire damage and vandalism, seizure/medical condition, flood, fire, hail or other acts of Nature.

If you have accepted the Avis LDW coverage and there is no breach of contract violation, you will not be responsible for the damages.

https://www.avis.com/car-rental/content/display.ac?navId=T5M18S00
 

cantona

Medlem
Svårt för mig att avgöra men går att fixa för 50$ men kan inte vänta så mycket längre.Hon är 11 här.
Tack
 
Toppen