Senaste nytt

Avis happy new year promotion (EuroBonus)

Malu

Medlem
Även jag har fått 500+6500 poäng för flera endagsbokningar i februari och mars, bokningar som bara kostat ca 600-700 kr! Rena vinstaffären...
 

varva77

Medlem
Kom poängen in direkt eller vid två tillfällen? Har bara fått 500, att det ska trilla in 6000 skulle ju vara fint men ordinarie kampanjpoäng är ju ett måste. Verkar vila en förbannelse över mig för tillfället, flygbussarna, avis, Hertz, Fortum och sist men inte minst shoppingportalen (ökad puls) tycks alla bestämt sig att jag inte skall ha några poäng...
 

Travler

Medlem
Jag skall till Los Angeles i November 2-14:e och har tänkt att hyra bil under den perioden. Avis har nu en kampanj på 2500p.
Hade ni hoppat på den kampanjen nu eller väntat och hoppats på att det kommer något bättre?
Det är ändå rätt lång tid kvar tills vi åker.
Avis - SAS
 
Jag skall till Los Angeles i November 2-14:e och har tänkt att hyra bil under den perioden. Avis har nu en kampanj på 2500p.
Hade ni hoppat på den kampanjen nu eller väntat och hoppats på att det kommer något bättre?
Det är ändå rätt lång tid kvar tills vi åker.
Avis - SAS
Varför inte hoppa på nu? Den där är väl både avbokningsbar och betalas på plats?
 
Toppen