Senaste nytt

AVIS - 5000 poäng om man betalar med SAS Mastercard

Är ju inte så bra rates på den här kampanjen eftersom man bara kan välja på det mycket högre ´pay later´-priset. Samma bil som kostar 3500 via Avis vanliga site (betala nu) kostar 5300 med SAS-kampanjen (som skulle ge 10.000 poäng). Så 1800 sek för 10.000 poäng. Tveksamt värde IMO.
 

spritfet

Medlem
Är ju inte så bra rates på den här kampanjen eftersom man bara kan välja på det mycket högre ´pay later´-priset. Samma bil som kostar 3500 via Avis vanliga site (betala nu) kostar 5300 med SAS-kampanjen (som skulle ge 10.000 poäng). Så 1800 sek för 10.000 poäng. Tveksamt värde IMO.
Det låter dyrt, skillnaden för mig var €30 på en 8 dagarshyra... känns lätt värt.
 

Homer

Medlem
Är ju inte så bra rates på den här kampanjen eftersom man bara kan välja på det mycket högre ´pay later´-priset. Samma bil som kostar 3500 via Avis vanliga site (betala nu) kostar 5300 med SAS-kampanjen (som skulle ge 10.000 poäng). Så 1800 sek för 10.000 poäng. Tveksamt värde IMO.


Men så boka på "Avis vanliga site" då, finns inget krav på att du ska boka på någon speciell site
annat än för att bonusen på 500 poäng.
 

Kitty

Medlem
Blev mest förvånad att det var så stor prisskillnad.

Jag har bara bokat weekendhyror (3 dagars) - ingen skillnad alls prismässigt för mig på dom alternativ jag tittat på (7-800 pix) beroende på vilken biltyp jag tagit jämfört med Avis vanliga sajt. Men som Homer säger - man får göra egna uträkningar och bedömningar. För mitt behov, lätt värt.
 

FF#1

Medlem
Jahapp... nu har jag fått in 500 p för min senaste hyra gjord över disk på ARN med koden från SAS Mastercard, någon som vet om alla 4500p brukar komma på ett bräde eller om de kommer i formen av 500+4000?

Har på känn att jag som vanligt inte får de poäng jag har tänkt mig på AVIS vare sig det är EB eller Flying blue.. :)
 
Toppen