Senaste nytt

AVIS - 5000 poäng om man betalar med SAS Mastercard

Homer

Medlem
Det här var goda nyheter! Nackdelen med att använda den särskilda EB-sida, är att den kräver 2 arbetsdagars framförhållning. Om det går att kringgå, men ändå få de 500 extra poängen är det toppen!

Det är dock en teori ingen garanti, jag har haft problem med att få de 500 poängen även när jag bokat på EB-sidan, å andra sidan
har jag fått dem när det av misstag låg en KLM rabattkod i bokningen (glömde ändra i Prefererad profilen)
 

Meazza

Medlem
Bokade precis en bil till, och noterade att bokningssidan såg annorlunda ut än tidigare. De lyckades inte hämta upp min information som är reggad hos Avis, och jag fick heller inte någon ruta att ange mitt Preferred-nummer i. Någon annan som har fått det så?
 

fcx

Medlem
Fick in 5000 poäng några dagar efter hyran. Brukar aldrig gå så fort att få in poäng vanligtvis, så jag är positivt överraskad.
 
Hyrde ett dygn i Düsseldorf den 15 juni. Nu har 5 000 poäng trillat in på kontot. Det tog 12 dagar efter avslutad hyra tills poängen var registrerade. Bra jobbat Avis!

Idag ska jag göra ytterligare två bokningar.
 

Homer

Medlem
Bokade precis en bil till, och noterade att bokningssidan såg annorlunda ut än tidigare. De lyckades inte hämta upp min information som är reggad hos Avis, och jag fick heller inte någon ruta att ange mitt Preferred-nummer i. Någon annan som har fått det så?

ja, den rutan är borta nu.
 
Toppen