Senaste nytt

AVIS - 5000 poäng om man betalar med SAS Mastercard

fleetheseen

Medlem
Jaha det var ju typiskt att man för ett par veckor sedan bokade och förskottsbetalade en veckas hyra med Hertz… Jag som alltid brukar använda Avis annars… :(
 

joemume

Medlem
Enjoy 5,000 Points


Terms & Conditions
1. Only valid for Avis rentals paid with a SAS EuroBonus World MasterCard starting with
5254 12, 5401 85, 5402 87 or 5222 29.
2. Valid for reservations created in the period 1st to 31st June 2015 and with rental period 1st June to 31st October 2015.
3. Valid for rentals in Europe, Middle-East and Africa.
4. Valid for any rental length.
5. 4,000 EuroBonus Extrapoints will be awarded when making your payment with a SAS EuroBonus World MasterCard in addtional to a minimum of 1,000 Extrapoints awarded by making your reservation via www.avisworld.com/EuroBonus. 500 EuroBonus Extra points will be awarded when making your reservation via Avis websites or Avis Call Centre when your EuroBonus AWD has been quoted.
6. Your EuroBonus Extrapoints will be added to your EuroBonus account 7 days after your Avis rental has taken place.
7. Only valid when your EuroBonus AWD number has been quoted. Your AWD code is located on the back of your card. Your AWD number will automatically be applied when booking via www.avisworld.com/EuroBonus
8. Free additional driver. Simply make your reservation as normal and then request an additional driver to be added when you collect your car. If additional driver is added at time of reservation you will see the additional cost. The cost for additional driver will be removed when you collect your car.
9. Offer of up to 15% discount is valid worldwide, but level of discount various from country to country.
10. Discounts may apply to all rental length (weekend, daily, weekly rates).
11. All discounts offers are subject to mandatory surcharges for the full rental duration.
12. Standard Avis Terms and Conditions apply.
Hittar inte om det går att hyra flera gånger och få 5000 poäng varje gång. Någon som blivit på det klara med detta?
 

spritfet

Medlem
De har ju flera kampanjer på G, om man läser längre ned på sidan som jag länkade till står det ju såhär*
så det borde alltså bli 4000+500+500/per dag.
Jag ser ingenstans att kampanjerna inte får kombineras, så totalt max 11.500 enligt min tolkning.



*UNLOCK POINTS TODAY FOR TOMORROW’S HOLIDAY!
Terms & Conditions
1. Only valid for reservations created in the period 1st May to 6th June and with rental period 7th June to 31st August 2015.
2. Only valid for rentals in Europe.
3. 500 Extra Points per rental day with maximum 7,000 Extra Points for 14 days rentals. In addition you will be awarded 500 Extra Miles when booking via www.avisworld.com/EuroBonus.
4. Only valid when your EuroBonus AWD number has been quoted. Your AWD code is located on the back of your card. Your AWD number will automatically be applied when booking via www.avisworld.com/EuroBonus.
5. Standard Avis Terms and Conditions apply.
Tack, hade stirrat mig blind på "Enjoy 5000"-kampanjen, men funkar dessa i kombo blir det verkligen jackpot! Har en 8-dagars i mitten av juli :)
 

karho

Medlem
Undra om det går att hyra flera bilar per dag samtidigt? Alltså hyra en, köra iväg med den till närmsta parkering, knalla tillbaks, kliva in och hyra en till osv osv. En hyrbilsdag. Skulle låta galet i vilket annat forum som helst...
 
Undra om det går att hyra flera bilar per dag samtidigt? Alltså hyra en, köra iväg med den till närmsta parkering, knalla tillbaks, kliva in och hyra en till osv osv. En hyrbilsdag. Skulle låta galet i vilket annat forum som helst...

Intressant tanke, vad skulle det kallas för?
"BILage run"?
;-)
 

FFS

Medlem
Undra om det går att hyra flera bilar per dag samtidigt? Alltså hyra en, köra iväg med den till närmsta parkering, knalla tillbaks, kliva in och hyra en till osv osv. En hyrbilsdag. Skulle låta galet i vilket annat forum som helst...
Varför ska du köra iväg dem? Borde det inte bara vara att hyra X antal bilar.

- Vill du registrera en annan förare?
- Nej, jag tänkte inte köra med dem

Sen är det väl bara att lämna tillbaka dem efter säg 5 minuter.
 

Kitty

Medlem
Ni är så bra så ni anar inte :) Vad betyder;
7. Only valid when your EuroBonus AWD number has been quoted. Your AWD code is located on the back of your card. Your AWD number will automatically be applied when booking via www.avisworld.com/EuroBonus

kan någon ge exempel på vad det är för kod? I Avis bokningsformulär finns AWD som en drop down där man ska välja EBB, EBS och liknande och det är ju mig bekant inget komplett nummer.
 

Friskytten

Medlem
Ni är så bra så ni anar inte :) Vad betyder;
7. Only valid when your EuroBonus AWD number has been quoted. Your AWD code is located on the back of your card. Your AWD number will automatically be applied when booking via www.avisworld.com/EuroBonus

kan någon ge exempel på vad det är för kod? I Avis bokningsformulär finns AWD som en drop down där man ska välja EBB, EBS och liknande och det är ju mig bekant inget komplett nummer.

Som du skriver, det finns ju på baksidan av ditt kreditkort samt att du får hjälp i bokningsdialogen.

Avis AWD rabattkoder ger billiga hyrbilar | BusinessClass.se forum | 300 000 inlägg om resor
 

FF#1

Medlem
Det här kom ju lägligt då jag tänkte hyra bil i 6 dagar på Gotland nästa vecka, dock så är ju Hertz bara hälften så dyra på samma bilgrupp, så det här blir inte nått.... typiskt!
 
Toppen