Senaste nytt

AVIS - 5000 poäng om man betalar med SAS Mastercard

Homer

Medlem
Det där är inte så enkelt för Avis har inför envägsavgifter även mellan stationer som ligger nära varandra,
t.ex inom London och Manchester £40, annars är det ju ofta billigare att hyra en bil några timmar än flygtaxi.
 

Meazza

Medlem
Jag har fått 500 + 4000 poäng för mina senaste två hyror (dvs 500 för lite). Någon mer som har fått det?
 

Meazza

Medlem
Jag har fått 500 + 4000 poäng för mina senaste två hyror (dvs 500 för lite). Någon mer som har fått det?
Nu har dessutom "posterna" på 4000 poäng på mitt Eurobonus-konto försvunnit i efterhand! Kvar står bara posterna på 500 poäng.

(Jag vet dock inte om också själva poängen har försvunnit.)
 

FFS

Medlem
Nu har dessutom "posterna" på 4000 poäng på mitt Eurobonus-konto försvunnit i efterhand! Kvar står bara posterna på 500 poäng.

(Jag vet dock inte om också själva poängen har försvunnit.)
Jag tror också att jag fick några tusen poäng först. Osäker på om det var 3000 eller 4000 samt en post på 500 poäng. Nu har den större av posterna försvunnit.

Det är rätt svårt att veta om poängen plockats bort också :(

Vem ska man kontakta? På avisworld.com som sas refererar till för saknade poäng kan man inte skriva något meddelande, bara "claima" saknade poäng.
 

FFS

Medlem
Om poäng försvunnit(?) från Eurobonuskontot så måste det ju vara SAS man ska kontakta i första hand.
Mmm, kanske det. Jag provar det också.
Det är lite svårt att bevisa dock. Jag är inte helt säker på att det kom in poäng.
Jag fåt börja ta en skärmdump av kontot morgon ock kväll ;)
 
Toppen