Senaste nytt

AVIS: 3-7000 poäng för min 3 dagar maj-dec. boka senast 30/4

jerixon

Medlem
AVIS har mycket otippat seglat upp som ett av mina absoluta favoritbolag!
Då jag hyr bil ett par ggr i månaden minst så blir ju det här riktigt trevligt :)
Tidigare varit Hertz lojal, men nu blir det 100% Avis så länge det funkar lika smidigt som det gjort iår!
 

Krotan

Medlem
AVIS har mycket otippat seglat upp som ett av mina absoluta favoritbolag!
Då jag hyr bil ett par ggr i månaden minst så blir ju det här riktigt trevligt :)
Tidigare varit Hertz lojal, men nu blir det 100% Avis så länge det funkar lika smidigt som det gjort iår!

Exakt samma för mig. Varit trogen Hertz på Mäster Samuelsgatan senaste åren och det har funkat OK (även om dom oftast är lite grumpy).
Testade Avis över jul bara för en kampanj dom hade då som iaf var bättre än Hertz 500 poäng.
Extremt trevligt och proffsigt bemötande och bra hantering.
Sen kom 10k-kampanjen och oj så lättköpt man var visade det sig.
För min del gäller "Came for the Points Campaign, staying for the service".
 

jerixon

Medlem
Håller helt med.
Kört Hertz sedan 2010 så hundratals bilhyror.
Men Avis har bättre app, bättre service och bättre erbjudande.
Men framförallt här i norden så har jag fått riktigt mycket bättre bilar!
Att jag får en skön semesterresa på köpet skadar ju absolut inte heller :)
Exakt samma för mig. Varit trogen Hertz på Mäster Samuelsgatan senaste åren och det har funkat OK (även om dom oftast är lite grumpy).
Testade Avis över jul bara för en kampanj dom hade då som iaf var bättre än Hertz 500 poäng.
Extremt trevligt och proffsigt bemötande och bra hantering.
Sen kom 10k-kampanjen och oj så lättköpt man var visade det sig.
För min del gäller "Came for the Points Campaign, staying for the service".
 

jerixon

Medlem
Jag bokar ju mest i tjänsten och 3 dagar är absolut inte lika bra som 2 för mig. Men det får man väll lösa genom att ta ett senare flyg hem den dagen. För 7k poäng kan jag jobba en eftermiddag i veckan i någon lounge :)
Sökte igen för hyra på Bromma torsdag till söndag och priset är fortfarande 920 kronor.
Det är dock fortfarande en bra kampanj tycker jag.
 

danielhog

Medlem
Hur kan ni få så låga priser? Jag får enbart 1337kr för helger efter sommaren och 1056 för helger innan sommaren. Veckodagar runt 2500kr. Testat alla möjliga kombinationer av tider och stationer i Stockholm.
 

jerixon

Medlem
Ska till Podgorica om några helger.
Hyrde en C-klass bil för 245kr i 2 dygn där, så relativt billiga 5000 poäng för en mindre kostnad än Taxi t/r Hilton skulle kosta :)
Visst Hilton tar 100kr dygnet i parkering, men det kan jag leva med om vi inte hittar nån billigare i närheten :p
Sen skulle vi endå ut och åka lite så blev ju rätt bra!
I vilket land är det generellt billigt att hyra bil?
 

palmen

Moderator
Hur kan ni få så låga priser? Jag får enbart 1337kr för helger efter sommaren och 1056 för helger innan sommaren. Veckodagar runt 2500kr. Testat alla möjliga kombinationer av tider och stationer i Stockholm.
Jag sökte Bromma flygplats 24-27 maj, hämta 18 lämna 17. Priset blev strax över 900 kronor som EBD.
Testade en ny sökning 13-16 september med samma pris.
 

danielhog

Medlem
Jag sökte Bromma flygplats 24-27 maj, hämta 18 lämna 17. Priset blev strax över 900 kronor som EBD.
Testade en ny sökning 13-16 september med samma pris.

Antar att avis jobbar med cookies då? Får inte alls samma priser.

Edit: Stavfel .
 
Last edited:
Toppen