Senaste nytt

AVIS 12.000 poäng för 2 hyror på minst 2 dagar vardera

Homer

Medlem
Om man hyr bilen i 30h så räknas det som en 2-dagarshyra väl?


You get what you pay for, betalar du för 2 dagar är det det som gäller.
Det står väl något i stil med Duration (actual/charged): som du ser redan när du bokar
Har diskuterats massvis av gånger i olika trådar
 
Last edited:

jumbooze

Medlem
Hur lång tid brukar det ta för Avis att trilla in? Eller ska man bara utgå från att det är retro-reg som gäller? Och isf hur länge väntar man?
Brukar de separera "vanliga poäng" och kampanj-poäng?
 
Hur lång tid brukar det ta för Avis att trilla in? Eller ska man bara utgå från att det är retro-reg som gäller? Och isf hur länge väntar man?
Brukar de separera "vanliga poäng" och kampanj-poäng?
Jag har fått in poäng för ett 10-tal hyror i Sverige inom ca 10 dagar utan problem. Alla poäng i en klump.
Dock väntar jag på poäng från en hyra i början på september i Polen fortfarande, får väl snart sluta hoppas på att den kommer in av sig själv tyvärr.
 

pswe

Medlem
Hur lång tid brukar det ta för Avis att trilla in? Eller ska man bara utgå från att det är retro-reg som gäller? Och isf hur länge väntar man?
Brukar de separera "vanliga poäng" och kampanj-poäng?
Brukar inte delas upp. Och tyvärr går det väl inte att retroregga för att få extra poäng utöver de 500 om jag minns rätt från en disclaimer på bokningssidan. :(
 

jumbooze

Medlem
Nu kom faktiskt mina poäng in för båda hyrorna men det blev lite fel, fick 2x4.000 istället för 12.000 blev det då 8.000
 
Toppen