Senaste nytt

AVIS 12.000 poäng för 2 hyror på minst 2 dagar vardera

Homer

Medlem
www.avisworld.com/EuroBonus

Terms & Conditions:

1. Promotion is only valid for reservations created via www.avisworld.com/EuroBonus

2. Only valid for reservations created in the period 01st September to 31st October 2017 and with rental period 1st October to 31st December 2017.

3. SAS EuroBonus Extra Points promotion is valid for rentals in Europe, The Middle East, Africa, Asia, USA and Canada.

4. 12,000 EuroBonus Extra Points is only valid if a total of two rentals of minimum 2 days each is taking place in the promotional period. First rental to be awarded 4,000 EuroBonus Extra Points and second rental 8,000 EuroBonus Extra Points.

5. Offer is only valid once per EuroBonus member. Any additional rentals to be awarded 4,000 EuroBonus Extra Points.

6. The promotion is only valid for separate rentals and not rentals with consecutive rental days.

7. May not be used in conjunction with any other coupon or promotions.

8. Standard Avis and SAS EuroBonus Terms and Conditions apply.


Great Avis deals for EuroBonus members


Förutsättningen för att få rätt antal poäng för andra hyran hänger på
att den första registrerats på rätt sätt, det påminner mig om
den här kampanjen som det var "lite" problem med ;)
Tjäna upp till 52.100 Flying Blue miles med AVIS | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
 
Last edited:

NyfikenGrau

Medlem
Sådär, dags att prova detta, om det funkar är det väl ett av de förmånligaste erbjudandena någonsin, i princip 2 helghyror -> 12000 EB-poäng.

Första orosmomentet, inget ord om Eurobonus eller mitt EB-nummer på vouchern, trots att jag bokade över länken - fast det kanske brukar vara så, vad säger forumets hyrbilskampanjrävar? Rate står angiven som "8B".
 

NyfikenGrau

Medlem
Ska också hämta ut hyra 1 av 2 idag, har säkrat att min Avisprofil har mitt AWD nr och bokat via länk så om man ska tänka på något?

Hm, får jag som grön fråga vad du menar med AWD? Avis Preferred? Har ett sådant men ska det vara inlagt ..tycker det mer skulle kunna leda till att poängen räknas på själva Avis?
 

jumbooze

Medlem
Hm, får jag som grön fråga vad du menar med AWD? Avis Preferred? Har ett sådant men ska det vara inlagt ..tycker det mer skulle kunna leda till att poängen räknas på själva Avis?
På Avis hemsida står det
Glöm inte att uppge ditt medlemsnummer och rabattnummer (AWD)
Jag vet från AirFrance kampanjen att man mailade till database@avis.se för att koppla awd till sitt avis preferred konto... tror nog att de som är mera vana här kan fylla i mera info jag kan vara ute och dilla...
 

NyfikenGrau

Medlem
Aha, väldigt bra att veta! Skumt, nu när jag kollade bokningssidan igen står det ju "Select your EuroBonus tier: (Your AWD number will be applied)" så att man skulle kunna tro att EBB-numret är AWD. Har tyvärr inte det fysiska EB-kortet där AWD tydligen ska stå.

Å andra sidan ser jag på mitt EB-konto nu att det kom in Avis Extra Points (kampanj, 500+2000) så sent som i juli i år så AWD kanske går in automatiskt när man anger EB-numret..
 

Filip

Medlem
Tycker det ser dyrt ut vid första anblick. Som exempel, jag betalade 8700kr för en Tahoe för 3v. i Florida.via tredjepart. 1v. kostar 5100 direkt hos Avis, iofs utan preferred.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

NyfikenGrau

Medlem
Tycker det ser dyrt ut vid första anblick. Som exempel, jag betalade 8700kr för en Tahoe för 3v. i Florida.via tredjepart. 1v. kostar 5100 direkt hos Avis, iofs utan preferred.

Kampanjen är väl inte direkt gjord för längre hyror - jag betalade precis 55 euro för fre-sön på Arlanda.
 
Toppen