Senaste nytt

Avis (10k poängkampanjen) - hur många bokningar har ni gjort?

chazzie

Medlem
Jag hoppar på vansinnet lite :) Det blev 10st bokningar nu under främst sommaren och hösten, 100k EB-poäng är inte fel och av någon anledning är priset sänkt från 928kr/3 dagar till 599kr/3 dagar så jag klagar inte!
 

Krotan

Medlem
Har totalt 48 bokningar liggande nu (hunnit avverka en del redan sen första kampanjen också).
I princip en varje helg fram tom 2019Q1 med några längre hyror i sommar och lite uppehåll för en semester utomlands (DPS) över nyår.
Avis verkar ju nöjda över att ha fått så många mer kunder också, så det kanske är win-win-win på denna kampanj i slutändan?
Värsta som kan hända nu är väl iofs att SAS går in och reviderar poängpriserna på bokningar så poängen blir värda mindre...
 
Ligger verkligen i lä jämfört med de flesta användarna här (satan vad ni kör hyrbil, hehe) men landade på 4 stycken bokningar totalt. Precis börjat jaga eurobonuspoäng så 40k kommer sitta fint.
 

Thornado

Medlem
(satan vad ni kör hyrbil, hehe)

Köra hyrbil??? Nu fattar jag inte vad du menar? Jag har ingen som helst intention att låta en enda en av de bilar jag hyr det närmaste året lämna hyrbilsparkeringen....

(Skulle det nu visa sig att det faktiskt dyker upp ett behov av en bil någon helg så får jag väl eventuellt omvärdera det, men det är planen iaf)
 
Toppen