Senaste nytt

AVIS: 10.000 poäng för 10 dagar, 7.000 för 7 - boka senast 31/5

Homer

Medlem
ser ut att vara samma regler som för Mastercard erbjudandet,
observera dock detta -> *This Promotion is limited to maximum of 3 reservations




Earn up to 10,000 ExtraPoints as a SAS EuroBonus customer


Terms & Conditions:

1. Valid for reservations created in the period 1st May – 31st May 2018 for rentals taking place between 1st June – 31st December 2018

2. A minimum of car Group C and above must be booked to take advantage of the promotion

3. Valid for rentals in the US (including Canada and Latin America), Europe, the Middle-East, Africa, Asia, Australia and New Zealand

4. Minimum rental length must be 7 days or more. For 7-9 day rentals you will earn 7,000 points; for rentals 10 days or more you will earn 10,000 points

5. EuroBonus points will be awarded when making your reservation via www.avisworld.com/eurobonus only. 500 EuroBonus ExtraPoints will be awarded when making your reservation via Avis websites or Avis Call Centre when your EuroBonus AWD has been quoted.

6. Your EuroBonus ExtraPoints will be added directly to your EuroBonus account within 14 days of the rental taking place

7. Only valid when your EuroBonus AWD number has been quoted/selected via the tier selection on the URL www.avisworld.com/eurobonus

8. Free additional driver. Simply make your reservation as normal and then request an additional driver to be added when you collect your car. If additional driver is added at time of reservation you will see the additional cost. The cost for additional driver will be removed when you collect your car.

9. Complimentary upgrade can be accessed via a voucher on the URL www.avisworld.com/eurobonus which you need to take with you upon collection of the vehicle

10. Offer of up to 15% discount is valid worldwide, but level of discount various from country to country.

11. Discounts may apply to all rental length (weekend, daily, weekly rates).

12. All discounts offers are subject to mandatory surcharges for the full rental duration.

13. Standard Avis Terms and Conditions apply.

*This Promotion is limited to maximum of 3 reservations

Terms and Conditions Eurobonus
 

Maja

Medlem
Vad jag kan se så står det bara att erbjudandet gäller om du betalar med Only valid for Avis rentals paid with a SAS EuroBonus World Mastercard or a SAS EuroBonus World Mastercard Premium membership starting with 5254 12, 5401 85, 5402 87 or 5222 29.

Är det som länken som @Homer har med längst ner i sitt inlägg. Är det så att de har ändrat villkoren sedan du postade igår?

Men längre ner på samma sida så finns det nya villkor för samma deal och där är det INTE ett krav på att betalning sker med Mastercard.

Så vad gäller?!? :confused:
 

nickbiggie

Ny medlem
Finns ett erbjudande för Mastercard Eurobonus specifikt och ett som är för Eurobonus, betyder detta att man får ta del av båda kampanjerna om man bokar med Mastercard? ;)

Om det inte går att få båda bokar jag hellre med AMEX för att komma närmare 2-4-1.

Någon som vet? Rent spontant skulle jag starkt gissa på nej..
 

Homer

Medlem
Finns ett erbjudande för Mastercard Eurobonus specifikt och ett som är för Eurobonus, betyder detta att man får ta del av båda kampanjerna om man bokar med Mastercard? ;)

Om det inte går att få båda bokar jag hellre med AMEX för att komma närmare 2-4-1.

Någon som vet? Rent spontant skulle jag starkt gissa på nej..

Har jag också funderat på, det har fungerat med tidigare kampanjer som överlappat
http://www.businessclass.se/forum/t...r-med-sas-mastercard.26931/page-2#post-359166

även med Amex men då var jag tvungen att reklamera
http://www.businessclass.se/forum/t...sas-american-express.28415/page-4#post-423543


Jag gissar att det är Mastercard/Amex som står för erbjudandet och betalar huvuddelen av kostnaden för poängen.
 

bankb

Medlem
Inte testat det här med poäng via AVIS tidigare. Dock passar det bra då jag behöver ha bil i Sthlm 4 juni och 12 juni.

Men ett par funderingar till er mer erfarna.

- Behöver ju boka fram till den 14:e för att få 10K poäng. Spelar det nån roll att jag lämnar in nyckeln den 12 på kvällen om hyresperioden sträcker sig till den 14:e?

- Kan jag ha bilen parkerad hos AVIS Arlanda under hyresperioden. Kommer ju inte använda den 5-11 juni och slipper gärna betala parkering på Arlanda för den tiden

- Tror ni att man får 20K poäng om man betalar med Mastercard Premium?

- Vill gärna ha en lite bättre bil och såg uppgraderings vouchern för EBD. Hur många steg brukar man bli uppgraderad med den? Ett steg upp eller kan dom ta i lite mer?
 
Toppen