WTP
Medlem
En lite uppdatering.
Har fått mail igår:
Thank you for contacting The Club.
I’ve registered you to our Avios Accumulator campaign as of 26 August 2014, when you joined The Club.
To help members make the most of our offers we include a link to the Terms and Conditions in our promotional emails and online at ba.com.
If I can help you with anything else, please do not hesitate to contact me.
Då tänkte jag på det @agehall skrev då jag bokade efter 26 Augusti, kommer jag ändå få avios för min resa.
Slängde ett mail till BAEC och fick svar:
I am sorry we are unable to provide the information you need by email.
Då ska jag ringa igen, men utifrån era erfarenheter vilken fungerar bättre: svensk eller engelsk kundtjänst?
Har fått mail igår:
Thank you for contacting The Club.
I’ve registered you to our Avios Accumulator campaign as of 26 August 2014, when you joined The Club.
To help members make the most of our offers we include a link to the Terms and Conditions in our promotional emails and online at ba.com.
If I can help you with anything else, please do not hesitate to contact me.
Du måste väl vara registrerad innan du köper biljetten för att du ska få booster-poängen, så det kvittar nog i ditt fall.
Då tänkte jag på det @agehall skrev då jag bokade efter 26 Augusti, kommer jag ändå få avios för min resa.
Slängde ett mail till BAEC och fick svar:
I am sorry we are unable to provide the information you need by email.
Då ska jag ringa igen, men utifrån era erfarenheter vilken fungerar bättre: svensk eller engelsk kundtjänst?