Avianca till Bogota

Diskussion i 'Star Alliance' startad av Viking75, 9 September 2015.

1. Viking75

Viking75 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Brukade inte Avianca flyga dreamliner från London? Ser ut som man enbart flyger dessa maskiner från Madrid 2016!
    Jag vet inte men deras A330 i business på sträckan London Bogota är väl ingen höjdare gällande hårdvara?

2. olo

olo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har tittat på tider under våren och det verkar vara A330 till London och Barcelona, men Dreamliner till Madrid.
    Är också intresserad av skillnaden mellan dessa! Är det värt vägen via Madrid?

3. Youtube är ett bra verktyg för att ta reda på lite kring sådana här frågor: :)

olo och agehall gillar detta.
  4. Viking75

Viking75 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja det är ju i mitt tycke en rätt bra business i deras dreamliner. Vad jag vet så har väl deras A330 inte uppgraderats? det är nog ev. recliners...

5. Impendill

Impendill Medlem

Jag åkte med deras dreamliner alldeles nyss mellan JFK-BOG-LIM och det var väldigt trevliga flygplan med bra komfort och gott om plats.
    Sedan flög jag A330 mellan LIM-GRU och det var ett nattflyg som visserligen bara tog 5 timmar men det var ingen vidare komfort att tala om. Stolen gick inte att fälla helt så det blev lite obekvämt faktiskt.

helgonet och Cristoffer Cedergren gillar detta.
  6. Viking75

Viking75 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Se där! det verkar som om man kasta om "kärrorna" hej vilt. Det gör det lite lurigt att planera.

7. Impendill

Impendill Medlem

Ja, det ändrades ganska mycket månaden innan vi skulle resa. Fram och tillbaka mellan B787 och A330.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!