Senaste nytt

Avianca Status match

De skriver tilbage efter anmodning om statusmatch:

Hello, Your request will be analyzed and, if eligible, within 30 days after the end of the promotion (30/11/2015) will be answered. We appreciate your participation in the promotion. Best regards

Toppen, du fungerar det ju att bli medlem utan att behöva ange skattenumret. Bara att regga då :)
 
  • Gilla
Reactions: pep

FFS

Medlem
Jag skickade in en request för match mot mitt Etihad Gold-kort. Får se om de köper det.
Det skulle sitta fint med ett nytt StarAlliance-guldkort när mitt Aegean går ut om några månader.
 

Direktorn

Medlem
Amigo Star Alliance Gold!:) Gäller till Mars 2017. Följde länken på Loyalty lobby och lyckades matcha mitt BA Silver till Guld hos Avainca Amigo vilket jag fick veta idag. Det tog en månad och jag stötte på dem via mailen för ca en vecka sedan. Att lägga in brasilianskt personnummer var enkelt eftersom det inte behövs något sådant om man registrerar sig som medlem utanför Brasilien.
 
Även jag fick Amigo Star Alliance gold till mars 2017, matchat mot Freccia Alata, tog ca 1 månad. Någon som vet om det finns några sweet spots eller några andra fördelar/generös poängtilldelning som gör att man ska lägga sina poäng i Amigoprogrammet? Misstänker att mina flygningar med Avianca Brasil kommer vara starkt begränsade.
 

pep

Medlem
Jubii! Fik netop dette fra Avianca (matchede fra QR Privilege Platinum):

Dear ANDERS

Thanks for participating on the Status Match Promo. Your Amigo card level was upgraded to DIAMOND. Please check your account online and see all your benefits as an Amigo and Star Alliance member.
 
Toppen