Senaste nytt

Avianca Status match

FF#1

Medlem
Sen måste man väl ha ett #CPF för att regga sig på amigo, men det lär ju bara vara att generera ett, eller?
 

FF#1

Medlem
Någon som har hunnit prova detta, funderar på att hjälpa en kompis med att matcha åt han men vet inte om det kanske är bättre att testa Turkish för ett star alliance guld först?
 
Någon som har hunnit prova detta, funderar på att hjälpa en kompis med att matcha åt han men vet inte om det kanske är bättre att testa Turkish för ett star alliance guld först?

Nej, och inget jag skulle välja att göra. Någonstans får man förstå att det blir någon form utav kapning utav en annan persons identitet. Rätta mig om jag har fel, men är inte skattenumrerna som de har i Brasilien knytna till en person? Dock så ställer jag mig högst frågande varför man behöver ha ett skattenummer för att bli medlem? Vill man inte nå ut till fler medlemmar? Lite som att Eurobonus bara skulle vända sig till de nordiska länderna
 

pep

Medlem
Det lykkedes mig at registrere til Amigo uden CPF nummer. Men der er mange hickups på deres hjemmeside...
 

pep

Medlem
upload_2015-10-11_12-1-29.png
 

pep

Medlem
De skriver tilbage efter anmodning om statusmatch:

Hello, Your request will be analyzed and, if eligible, within 30 days after the end of the promotion (30/11/2015) will be answered. We appreciate your participation in the promotion. Best regards
 
Last edited:
Toppen