Senaste nytt

Avianca LifeMiles Buy Miles 100% Bonus kampanj, tom 2013-DEC-30

Jag försöker att endast flyga First Class på poäng (maximalt värde) och då är inte LifeMiles lika bra som USDM eftersom man inte kan mixa klasser men programmet har andra fördelar och jag har flera gånger funderat på att "kliva in". Nu när USDM blir AAdvantage och Oneworld kanske det vore bra att komplettera med LifeMiles.

Eviga balansen mellan god tillgång på poäng när man vill resa och begränsade resetillfällen, 2014 kommer innebära mycket jobb och resande inom Europa så frågan om man kommer hinna iväg på så många långresor innan sommaren utöver min First Australienresa i April.
 

drW

Medlem
Jag hade problem med Diners men Amex accepterades. Verkar som om läsaren har betydelse ibland, använde Safari för egen del.
 

drW

Medlem
Jag försöker att endast flyga First Class på poäng (maximalt värde) och då är inte LifeMiles lika bra som USDM eftersom man inte kan mixa klasser men programmet har andra fördelar och jag har flera gånger funderat på att "kliva in". Nu när USDM blir AAdvantage och Oneworld kanske det vore bra att komplettera med LifeMiles.

Eviga balansen mellan god tillgång på poäng när man vill resa och begränsade resetillfällen, 2014 kommer innebära mycket jobb och resande inom Europa så frågan om man kommer hinna iväg på så många långresor innan sommaren utöver min First Australienresa i April.

Samma problem härmed tillgänglig tid med den skillnaden att jag bara nöjesreser. Angående maximeringen så håller jag egentligen med men jag tycker att det ibland kan finnas andra värden som att man kan få till en enkelresa som är avbokningsbar till samma pris i ekonomi som hälften av billigaste ej avbokningsbara ekonomi tur och retur. Skulle dessutom inte få för mig att åka hela familjen i business om det inte vore till det här priset.
 

Glenn E

Medlem
Jag betalade med mitt nya "Mitt kort+" mastercard från GE Moneybank och fick ytterligare 5% rabatt.:)
Jag har nåstan redan köpt för 20000 sek resor med detta kort vilket är max belopp för 5% rabatt.
Så jag ska nog skaffa ett "Mitt kort" till för att få ytterligare 20000 med 5% rabatt till sista juni.:p
 

drW

Medlem
Jag betalade med mitt nya "Mitt kort+" mastercard från GE Moneybank och fick ytterligare 5% rabatt.:)
Jag har nåstan redan köpt för 20000 sek resor med detta kort vilket är max belopp för 5% rabatt.
Så jag ska nog skaffa ett "Mitt kort" till för att få ytterligare 20000 med 5% rabatt till sista juni.:p

Har missat det kortet men har så många olika kort nu att det börjar att bli jobbigt att veta när man ska använda vilket:)
Men jag fick i alla fall 3000 EB poäng för mitt köp;)
 
Skärmavbild 2013-12-31 kl. 09.11.16.jpg

:)
 
Toppen