Avianca LifeMiles Buy Miles 100% Bonus kampanj, tom 2013-DEC-30

Diskussion i 'Star Alliance' startad av Jonas C, 3 December 2013.

1. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ny rea 3-30 December.

Foto: LifeMiles

EDIT: av Dr. Miles
    Buy miles 2x1
    Términos y Condiciones Generales

Last edited by a moderator: 13 December 2013
    6 personer gillar detta.
  2. Glenn E

Glenn E Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Äntligen!:)
    Man kan väl boka Singapore Airlines Business Class med Lifemiles?
    Jag har märkt att det kommer upp om man söker från ARN till SUB samt från DPS till ARN.

3. Glenn E

Glenn E Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Då var 90000 miles inköpta för USD1350.:)

1 person likes this.
  4. drW

drW Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    150000 poäng inköpta för några dagar sedan. Så nu är man med i galningarnas klubb (enligt hustrun)!

2 personer gillar detta.
  5. Glenn E

Glenn E Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Välkommen!

6. Swisser

Swisser Medlem

Life Miles hade tydligen en riktad promotion som bara gällde igår den 26 december med 200% bonus miles. Synd att man inte fick det erbjudandet.

200pctLifemiles.jpg

1 person likes this.
  7. Glenn E

Glenn E Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Borde varit riktat till såna som köpt förra året men ännu inte köpt i år kanske?
    Hoppas at de har denna igen nästa år. Grymt värde!

8. Jag funderar också på erbjudandet - har kört USDM uteslutande men det här är ju lockande att testa. Inte helt övertygad ännu, måste läsa på mer :)

9. drW

drW Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har läst på en del men är på intet sätt så erfaren som du är:) För den som just börjat i den här svängen är internetbokningen och möjligheten att köpa till mer miles till samma pris som vid kampanjerna lockande. Tillgängligheten till de resmål jag önskar åka till främst dvs USA på olika ställen är rätt god. För bokningar i maj finns flera alternativ där 4 pers (dvs hela familjen) kan åka business från USA och hem. Värdet på ekonomi är helt ok så resa till USA i ekonomi och hem i business (separata bokningar då då det inte går att mixa klasser vilket är lite trist) går lös på fullt acceptabla 37000 kr för fyra inklusive allt. Bra värde tycker jag då samma biljetter i lägsta ekonomi samma datum går lös på 28000kr.

1 person likes this.
  10. magost

magost Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hur betalade du?
    Jag försöker köpa några points på hemsidan men får inte kreditkorten att gå igenom (testat AMEX & Diners).

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!