Senaste nytt

Avianca LifeMiles Buy Miles 100% Bonus kampanj, t o m 2013-AUG-30

jumbooze

Medlem

Dr. Miles: D as Delta, R as Romeo, M as Mike, I as India, L as London, E as Echo, S as Sierra.

Då kan du ju försöka med:
D como Diego, R como Ricardo, M como Manuel, I como Ignacio, L como Luis, E como Eduardo, S como Sergio

Jag bara skojar, jag förstår att uppförsbacken kan var lång om man heter Sierra i efternamn.
 

Palazzi

Medlem
Lifemiles bokningssida är under all kritik, men lyckades iaf boka en resa för några dagar sedan..

Ett tips är att inte skriva STO-LON, utan bestämma dig för t.e.x ARN-LHR.... Om du vill flyga ARN-LHR-LCY-ARN fungerar det inte... Samma problem med alla städer som har fler än en flygplats.

Singapore Airlines verkar vara alltjämt omöjligt...
 
Sweet!

Vilken rutt har ni problem med när det gäller SQ? Allt fungerar prima för mig nu i alla fall.. :)
Mycket bra tillgång i LH F till Boston. Det tycker jag är trevligt.

Köpte 40.000 (+ 40.000 extra) miles vilket var det maximala jag kunde köpa tydligen.
 
Last edited:

krl

Medlem
Härligt!

Mitt första inlägg här! Jag missade precis den förra kampanjen och har sedan dess väntat på nästa. Var precis i farten med att boka en enkelbiljett i Economy med Turkish Airlines ARN-IST-EZE 16 AUG för 6620 SEK. Gissa om jag blev glad när jag såg att jag kan flyga med Lufthansa i C för 70 000 miles, vilket, med den här bonusen, borde kosta 7279 SEK! Extra speciellt blir det med tanke på att det blir min första flight i Business Class. Jag har bara flugit Economy förut. TK är säkert ett fint flygbolag, men jag tror att LH C smäller högre.

Går det att kreditera miles från flygresor bokade med LifeMiles till t.ex. Aegan Miles & Bonus?

Tack BC.se för all kunskap jag har fått genom er!
 
Last edited:
Toppen