Senaste nytt

Avianca LifeMiles Buy Miles 100% Bonus kampanj, t o m 2013-APR-30

jumbooze

Medlem
Hmm, inte vad jag såg när jag klickade mig fram till 2250 USD men då kanske det var utan skatt?? Jag fullföljde inte köpet... Bonden, vad betalade du till slut? I USD.
 

karho

Medlem
Skulle någon moderator kanske kunna byta namn på denna tråd, då den ju nu behandlar flera reor. Alt. slå isär senaste rean till sep. tråd. Tänker så att det är lätt för folk att hitta rätt vid sökning. Tack!
 

JacobGBG

Medlem
15 cent/mile är en lika bra utväxling som USDM hade för drygt 2 år sen till en jämförbar award chart.
 

Groggman

Medlem
När jag skriver in 75.000 miles på "Amount of LifeMiles to purchase" dyker det upp 75.000 på "Available miles after purchase". Är det korrekt, eller stod det 150.000 för er andra? Blir ju orolig att man bara får 75.000
 

karho

Medlem
Stod 150.000 när jag testade nyss, så du bör nog vara orolig ja :) Dök upp 75000 som bonus på en ny rad, och sen totalt 150.000 som available after
 

Groggman

Medlem
Stod 150.000 när jag testade nyss, så du bör nog vara orolig ja :) Dök upp 75000 som bonus på en ny rad, och sen totalt 150.000 som available after

Shajt! Mailat dem. Till saken hör att jag blev medlem idag på morgonen kinesisk tid. Verkar som jag missat dealen precis! :mad:
 

henrik l

Medlem
Ja, det är det! :)

Ny 100 % kampanj 8 - 30 april. Måste ha registrerat konto före 8 april för att få delta. Max köp: 75 000 miles (x 2 = 150 000), max 1 transaktion.

https://www.lifemiles.com/eng/tra/pro/proofeinf.aspx?D=DOF24

Tack Randy Marsh. Sh-t den här krockade ju med andra kampanjer. Tur att det var på rätt sida brytpunkten för kreditkortsfakturan och att det ramlar in lite deg för fakturerade jobb. Nu inträder dock nästa i-landsproblem. På vilket FF-program ska jag ta familjen till Sydamerika om 2-3 år:confused:
 

jumbooze

Medlem
Avianca LifeMiles Buy Miles 100% Bonus kampanj, t o m 2012-DEC-28

Säg gärna till vad du kommer fram till, själv tycker jag tyvärr att *A börjar bli fattiga i "latam" tyärr. Tittar på avianca för att köpa LH F till Eze men det är ju T-14 som gäller där.

PS. De här köpa miles är ju förödande för min EBG-status, snart får man vill A3 guld istället om man ska hålla på flyga billigt på miles.
 
Last edited:
Sådärja då var det dags att köpa miles för första gången. Även detta är BC.se:s förtjänst.
Jag fick Avianca bas-kortet med posten förra veckan trots att jag aktivt avstod från detta vid registreringen. Ser kortet som en kul kuriosa. Ska bli intressant om det kan bli en C/F resa till Australien i dec.
 
Toppen