Avianca LifeMiles Buy Miles 100% Bonus kampanj, t o m 2012-DEC-28

Diskussion i 'Star Alliance' startad av Dr. Miles, 13 December 2012.

1. Det här nämnt i en annan tråd men hade inte separat tråd.

Avianca LifeMiles kör Buy miles med 100% bonus miles kampanj fram till 2012-DEC-28.

• Det går att köpa upp till 75.000 miles + bonus 75.000 miles
    • Kontot måste ha skapats före 2012-DEC-03
    Buy miles 2x1

2. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för denna tråd! Jag skaffade mitt kort den 6/12, tur att jag inte köpt miles än, hade nog blivit aningen besviken.

3. Idag köpte jag 75.000 miles + (75.000 bonus miles) för 2.250 USD (ca 15.000 SEK).
    Det gick inte använda Diners Club kort av någon anledning men det gick bra med Amex.

Trots att jag köpte 18.000 miles tidigare i år, gicke det ändå bra att köpa 150.000 miles(75.000 + 75.000) som är begränsning för milesköp per år. De kanske inte räknar bonusmiles som buy miles.

Mycket smidigt sätt att använda enkevägs bonusresa för mindre pengar.

Last edited: 22 December 2012
  4. Alx

Alx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Enligt villkoren måste man ha blivit medlem före den 3/12 för att kunna ta del av dubbla poäng kampanjen. Funkade det för dig trots att du gått med senare?!

5. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag missade den informationen till en början. Sen när jag läst på så slutade det med att jag inte köpte några poäng, vilket var tur.

6. [​IMG]

Har ni fått "2x1" Buy Miles offer att fungera? Skaffade precis ett konto...

7. Andreas Eriksson

Andreas Eriksson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Då kan du nog inte köpa denna gång, för när dom kör sina kampanjer måste man varit registrerad "innan" kampanjen började.

8. Elsson

Elsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du måste ha ett konto innan 2x1 försäljningsperioden börjar för att kunna köpa det går inte med nya konton.

9. Ok! Jag håller mig till nästa kampanj, bränner mina USDM nu :)

1 person likes this.
  10. Poängbonusen verkar komma en gång i kvartalet :) När man sedan köper poäng för cash ,i samband med köpet, pressar man ner snittet ytterligare.. 12.25$/1.000p tror jag det blev för min resa (+ skatt).

1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!