Senaste nytt

Avgeek - Flightgeek - Pointgeek

palmen

Moderator
Blir för övrigt ofta skrattad åt av min respektive när jag jagar poäng - trots att hen också tjänar på det! Det är tacken det.. ;)
Hen kommer ändra sig den dagen som ni tillsammans åker i First. Efter det kommer det inte vara några skratt utan snarare uppmuntrade hurrarop när du får in fler poäng på kontot :). Det är åtminstone vad jag läst här på forumet. :)
 

Holloman

Medlem
Har alltid varit en Avgeek och då till 90% trafikflyg. Flightgeek och Pointgeek delen av mig har varit verktyg för att tillfredsställa mitt intresse. Jag skulle lätt kunna gå ner i lön och status (bägge till en viss gräns) om ett passande jobb på SAS skulle uppenbara sig (bara för att få jobba i flygindustrin).
 

karho

Medlem
En lagom mix av alla tre här.

And I ain't afraid to show it:
iElhyey.jpg
 

Senator

Moderator
TravelGeek = söker en helhetsupplevelse, med destinationen som huvudfokus...

Jag tror en tydlig skiljelinje finns mellan personer som reser mycket/har rest mycket i tjänsten där detta är ett "måste" kontra personer som reser privat. Sedan tror jag det finns en skiljelinjen mellan harvandes i Norden och Globetrotters i tjänsten. Jag har upplevt allt: Norden, Europa och globalt..

Min "diagnos" är TravelGeek med svåra "optimeringssyndrom". Med optimering menas nästan allt: rakt från jobb till resan, rakt från resan till jobbet. Vilken deal finns kan styra destinationen. Kanske finns det ett hotell jag vill besöka? Kan jag säkra ett guldkort på resan?

Dock blir det mindre och mindre av flygandes for flygandes skuld..
 
D

Deleted member 4971

Guest
Jag är flyg och upplevelse för hela slanten, allt annat är en bonus.
 
Toppen