Senaste nytt

Avbokning och förvirrad ombokning

011430121

Medlem
Har varit på semester senaste veckan, fick ett mail från BA i måndags från deras Contact Centre och det var sedvanliga frågor, om hur man har upplevt sin kontakten med BA. Jag fyllde inte i frågorna, idag kom en påminnelse om att man ville höra mina synpunkter, så jag tog 10 minuter och fyllde i formuläret.
Man kunde ge betyget 1-10 där 1 är dåligt
Bad även dem att kontakta mig på telefon, gav betyg 1-4 där frågorna om personen jag hade haft kontakt med gav jag 1 på samtliga dessa frågor, får väl se vad som händer.
En av frågorna var, om jag hade talat om för någon person att jag hade varit i kontakt med BA ang mitt ärende!
Kollar man på bokningen så står det avbokad och handläggning för återbetalning.
Jag är inte lika upprörd nu som när den dag jag talade med BA, om det går att öppna biljetten igen så kommer jag att följa @Doc och åka ut kvällen innan och hem med BA780.
Kan även tänka mig att betala 1000:- om jag får åka i oktober, men inte 3500:- i omboknings kostnader för att BA ställer in en flygning.
 
Toppen