Joakim P N
Medlem
Jag undrar om någon har erfarenhet av hur lång tid det tar innan man får tillbaka spenderade EB-poäng då en awardresa avbokas? Har själv en PLUS-biljett till USA i sommar som jag bokat med bästa tillgänglighet. Nu skulle jag vilja boka om den till en BUSINESS-biljett och tänker att det nog är enklast att först avboka, och sedan boka en helt ny biljett. Får jag tillbaka mina EB-poäng så fort resan avbokats?
Och förresten; som vanligt kan jag inte själv avboka biljetten online, utan det står att jag ska kontakta kundtjänst. Inte kommer jag väl behöva betala något för att de hjälper mig med avbokningen, som jag inte själv kan göra?
Och förresten; som vanligt kan jag inte själv avboka biljetten online, utan det står att jag ska kontakta kundtjänst. Inte kommer jag väl behöva betala något för att de hjälper mig med avbokningen, som jag inte själv kan göra?