Avboka/ändra SAS plus saver longhaul?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av MajaKlara, 26 Februari 2016.

1. MajaKlara

MajaKlara Medlem

Undrar om någon vet vad det kostar att avboka respektive ändra SAS plus saver longhaul?

2. Det är olika summa av avgifter beroende på avreseort och vilken fare basis (pris) du har bokat. Därför kan jag inte ge ett konkret svar om jag inte har dessa information.

3. MajaKlara

MajaKlara Medlem

Tack för svar! Har inte bokat än. Befinner mig utomlands med dåligt bredband, så det funkar inte kontakta SAS kundservice eller chat. Därför ställde jag frågan till detta eminenta forum,

4. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kika i bokningsdialogen. Se bild nedan. Under "Pris och information" till höger klickar du på "SAS Plus". Då får du upp rutan till vänster. Där kan du se villkoren i sammanfattning. Om du trycker på "Visa detaljerade prisregler" kan du se alla regler mer utförligt.

upload_2016-2-26_16-27-28.png

jsn gillar detta.
  5. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Och så ska du förstås ta det för en "Plus Saver"-biljett. Ovan är bara ett illustrerande exempel.

6. Canadien

Canadien Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag bokade om ett ben i julas. Orginal var MCO-ORD-ARN, jag ändrade till YUL-ORD-ARN på senare datum. Kostnad 2635 SEK

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!