Austrian uppgraderar sin long-haul flotta & Business class

Diskussion i 'Lufthansa Group, Miles & More' startad av Magino, 7 September 2011.

1. Magino

Magino Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Austrian Airways har nyligen uppgraderat 32 av deras short- och medium-haul plan och ska ha konverterat resten nästa år. När det är klart kommer Austrian att uppgradera samtliga av bolagets tio long-haul plan med ny ekonomi och business klass. Uppgraderingen kommer ske under vintern 2012/2013

Last edited: 7 September 2011
  2. Magino

Magino Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Så här kommer Austrians nya business se ut AUA wählt neue Business-Class

Blir nästintill samma stol som LX och SN med några modifikationer. Bara för SAS att step up om de ska hänga med.

3. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inget fel på den stolen i sig, men det börjar ju nästan bli lite brist på marknadsmångfald när så många flygbolag väljer stol av samma modell. Sen tycker jag att OS version av stolen såg riktigt ful ut, speciellt i blått.

4. cmj

cmj Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  5. A380*G

A380*G Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jäkligt intressant seating i C måste jag säga.
    1-2-1 på B767

1-2-1 / 2-2-2 på B777, det lär bli huggsexa om de ensamma fönsterplatserna - även för M&M elites.

6. cmj

cmj Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  7. Jag tycker det ser bra ut om än "standard" 2012.

8. Alx

Alx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Austrian uppdaterar sin business class kabin...

En mycket välbehövlig uppdatering av C kabinen på Austrians samtliga long haul flyg inleds med ett flygplan den 2 november och ska vara helt genomförd på deras 10 flygplan under våren. Behåller de sina höga nivå på maten så känns de plötsligt som ett näst intill fullvärdigt alternativ till Swiss i C.

Reser själv OS i C NRT-VIE i morgon, dessvärre med den äldre konfigurationen.

Austrian Business Class

9. PYRZ

PYRZ Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ser lovande ut!

10. Alx

Alx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag tyckte att jag letade ordentligt men hittade ingen tråd om Austrians nya C och ändå så fanns den där! Tänk vad mycket man missar! :eek:

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!