Austrian manage my booking med 117 - ticket number

Diskussion i 'Lufthansa Group, Miles & More' startad av gillarattflyga, 13 September 2014.

1. gillarattflyga

gillarattflyga Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag ringde Austrian kundservice för nån dag sen. Mannen som svarade kunde knappt engelska och jag frågade om han kunde se min bokning vilket han inte kunde och bad mig kontakta Swiss. o_O Jag visste ju att det inte alls var Swiss jag skulle kontakta eftersom jag har 117 ticket number, alltså SAS, men jag undrar om det finns någon möjlighet att ändå komma in i Austrian systemet efter som jag skulle vilja beställa Do&Co mat? Jag kommer in i Lufthansa systemet men inte OS systemet.....

2. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det måste finnas en referens till OS på bokningen. Har du kollat i checkmytrip? Annars borde du kunna få den av SAS kundtjänst

gillarattflyga gillar detta.
  3. gillarattflyga

gillarattflyga Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack!!!
    Det är alltid bäst att fråga på BC.se innan man ringer Kundtjänst!! Tack till alla på BC.se :):):):):)

4. gillarattflyga

gillarattflyga Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Var i checkmytrip ser man referensen? (SAS kundtjänst har ju aldrig öppet......)

5. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sök på sidan efter SAS-referensen. De andra referenserna borde stå precis på raden före eller efter.

6. gillarattflyga

gillarattflyga Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det verkar iaf helt omöjligt att få tag på bokningskoden... På SAS sa dom att det bara fanns en kod och på Lufthansa sa dom att OS använder samma kod som Lufthansa..... Vilken röra.... :(

7. gillarattflyga

gillarattflyga Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  8. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag tror förklaringen står mitt på skärmen i ditt screenshot... "Manage your austrian.com booking"...

9. gillarattflyga

gillarattflyga Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du kan nog ha rätt...... Men var ska jag gå in?

10. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag tror helt enkelt att det är lite som Swiss har varit, de har något hemmasnickrat som bara fixar bokningar man gjort på deras hemsida. Alla andra får du ringa om du vill ändra något i.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!